Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) در نمایشگاه جلوه های تحول پژوهش و فناوری سپاه در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، مولفه اصلی این دانشگاه را ارزش‌های سازمانی و مبانی نظری اسلام و نقش آن را سوزنبانی برای هدایت قطار جامعه روی ریل انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع)  در نمایشگاه جلوه های تحول پژوهش و فناوری سپاه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 20 آبان 1394 ، در جمع روسای دانشگاه ها و مراکز پارک علم و فناوری کشور آرمان انقلاب اسلامی را حاکمیت اسلامی بر جهان و ارائه برنامه اداره زندگی برای جوامع بشری که در قالب تمدن نوین اسلامی است، توصیف فرمودند و از روسای دانشگاه‌ها خواستند که نقششان در ایجاد تمدن نوین اسلامی و چگونگی انجام این نقش را بیان کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه در راستای منویات و رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تشکیل شده است و هدف آن  نقد و تعریف نقش دانشگاه جامع امام حسین(ع) در ایجاد تمدن نوین اسلامی  در قالب جلوه‌های تحول است.  

حسنی آهنگر با بیان اینکه این دانشگاه ، دانشگاه سازمانی سپاه و برای نیل به تراز انقلاب اسلامی مولفه های اساسی برای آن تعریف شده است ، عنوان کرد: مولفه  اصلی این دانشگاه ارزش‌های سازمانی و مبانی نظری اسلام و فرهنگ علوی و عاشورایی است که ریل تمدنی ما را از تمدن غرب جدا می کند. 

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) یادآورد شد: چنین دانشگاهی عملاً نقش سوزنبانی برای هدایت قطار جامعه روی ریل انقلاب را دارد و چگونگی انجام این کار از بازخوانی مبانی نظری، طراحی، مدل سازی و پیاده سازی محتوایی است  که برای این دانشگاه تعریف شده است .

حسنی آهنگر درباره غرفه های این نمایشگاه بیان کرد: غرفه اول مولفه‌های جهت دهنده دانشگاه و طراحی و مدل سازی است. در غرفه‌های دوم تمرکزمان در نظام تربیت آموزشی است. 

وی افزود: در غرفه‌ سوم با توجه به تهدیداتی که برای انقلاب اسلامی وجود دارد، بیشتر در حوزه قدرت نرم ، نیمه سخت و سخت سازمان تمرکز کردیم  و غرفه ها را بر اساس رونمایی مباحث نظری ، مدلسازی و دستاوردها و نتایج سالهای اخیر در دانشگاه جامع امام حسین(ع) آماده ساخته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • امام جعفر صادق (ع) بشریت را به سوی علم و دانش رهنمون ساخت
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • قطار حمایت از «طرح نور» با حضور سردار رادان به اصفهان رسید | تصاویـر
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی