Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:47:05 GMT

آخرین وضعیت پرونده حادثه قطار تهران-تبریز

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۸۸۲۴

محسنی اژه ای درباره پرونده قطار تبریز مشهد گفت: آنهایی هم که جان باختند وزارتخانه یا سازمان مربوطه با آنها در تعامل است البته پرونده هنوز منجر به قرار نهایی و کیفرخواست نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به ادامه رسیدگی به پرونده قطار تبریز مشهد گفت: البته پرونده هنوز منجر به قرار نهایی و کیفرخواست نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدوبیست‌وچهارمین نشست خبری خود در خصوص آخرین وضعیت پرونده حادثه قطار تبریز مشهد گفت: ما تعدادی مجروح داشتیم و تعدادی هم جان باختند.

وی ادامه داد: کسانی که مصدوم هستند باید نظر نهایی پزشک قانونی ارائه شود که اینها بهبود کامل پیدا می کنند یا نه.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: آنهایی هم که جان باختند وزارتخانه یا سازمان مربوطه با آنها در تعامل است البته پرونده هنوز منجر به قرار نهایی و کیفرخواست نشده است.

اژه‌ای تصریح کرد: کسانی که به مباشرت متهم بودند شناسایی شدند اما گفتند مقصرهایی هم دارد پرونده به تهران ارسال شد و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: تعداد مسبب های این حادثه هنوز مشخص نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اینکه اطرافیان احمدی نژاد و بقایی گفته بودند دادگاه بقایی علنی است اما علنی برگزار نشد، ایا این صرفا یک ادعا بود؟ گفت: از ناحیه قاضی چنین چیزی اعلام نشده بود.

وی تصریح کرد: اصولا یک بحثی هم وجود دارد که در دادگاه تجدیدنظر اصلا علنی بودن وجود دارد یا نه و در قانون هم چنین صراحت و شفافیتی نیست.

منبع: فارس

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد دیزل قطار با واگن در روز چهارشنبه در ایستگاه هجرت اهواز چهار نفر مصدوم شدند.

این حادثه در ساعت ۹:۱۲ دقیقه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در ایستگاه هجرت فلکه راه‌آهن اهواز رخ داد و چهار نفر مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله گزارش شده که با آمبولانس به بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901719

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • قوه قضاییه: اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی