Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کنفرانس بين المللي پايداري در معماري و شهرسازي هرساله در اسفند ماه در کشور امارات (شهرهاي دبي و ابوظبي و مصدر) برگزار مي گردد.
به گزارش آريا، اين کنفرانس تحت حمايت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بم، دانشگاه آزاد اسلامي واحدماهشهر، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب، دانشگاه ايوانکي،  دانشگاه حکيم سبزواري، موسسه آموزش عالي سراج، موسسه آموزش عالي سپهر و مجتمع آموزشي مهرگان برگزار مي گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتني است کنفرانس بين المللي پايداري در معماري و شهرسازي هرساله در اسفند ماه در کشور امارات (شهرهاي دبي و ابوظبي و مصدر) برگزار مي گردد.
دبير کنفرانس دکتر وحيد قباديان (عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي تهران مرکزي، مدرس دانشگاه آزاد اسلامي واحد دبي،) و دبير علمي کنفرانس دکتر ايرج اعتصام (مدير گروه معماري دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران در مقطع دکتري) از چهره هاي تاثيرگذار و مطرح در حوزه  معماري هستند.
دکتر John A. Smith از American University in Dubai ، دکتر Niva Mahanta از  Amity University، دکتر Shaji K. Paniker از Manipal University  ، دکتر Vladimir Limin از موسسين Salimus consultancy in dubai، دکتر Astin Relton از دفتر طراحي نورمن فاستر، خانم دکتر  Martina Konrad از  KEO international از اساتيد و سخنرانان دوره هاي قبل اين کنفرانس بوده اند. اسامي سخنرانان دور جديد را مي توانيد در وب سايت اين کنفرانس مشاهده فرماييد.
تور علمي بازديد از پايدارترين شهر دنيا (مصدر) و موزه جديد التأسيس لوور ابوظبي در برنامه دومين روز اين کنفرانس گنجانده شده است که با همراهي و تحليل اساتيد همراه است. اين کنفرانس در حقيقت چکيده تجربيات معماران مطرح دنيا در خصوص شهرسازي و معماري معاصر مورد تحليل و ارزيابي قرار خواهد گرفت. در کنار برگزاري پنل هاي تخصصي معماري و شهرسازي توسط اساتيد مطرح داخلي و خارجي، بازديد از سايت شهر مصدر و ابوظبي و دبي و پروژه هاي در حال اجرا به منظور رهيافت به راه حل هاي مناسب جديد براي حل مشکلات محيطي شهرهاي کشور عزيزمان ايران برنامه ريزي شده است.
محققين و پژوهشگران جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اين کنفرانس بين المللي مي توانند  به نشاني camuconf.com مراجعه فرمايند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تحول بی‌واسطه با مردم