Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- رئیس اتاق بازرگانی بیرجند ا بیان اینکه واحدهای صنعتی باید به صورت تک تک مورد عارضه یابی قرار گیرند، گفت: واحدهای مزیت دار استان مورد حمایت کمک های فنی و اعتباری قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن احتشام ظهر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: اگر بخواهیم در فضای عمومی به صنعت نگاه کنیم نخواهیم توانست کاری را از پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید به صورت تخصصی و عملیاتی امور را انجام دهیم، افزود: تا کنون در طرح رونق ۱۰۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس اتاق بازرگانی خبیرجند با اشاره به اینکه در رونق واحدهای صنعتی و تولیدی نیاز به یک تصمیم استراتژیک داریم، گفت: اگر می خواهیم مشکلات صنایع موجود را برطرف کنیم باید به درمان آن ها نیز بپردازیم.

وی با بیان اینکه باید بدانیم طی چند ساله اخیر سونامی در اقتصاد کشور به وجود آمده است، عنوان کرد: باید به صنعت گران و کارآفرینان به صورت ویژه کمک شود.

احتشام با اشاره به اینکه فضای واقعی مشکلات واحدهای تولیدی را باید ببینیم و درک کنیم، بیان کرد: متاسفانه اداره دارایی؛ مالیات ها را روز به روز افزایش می دهد و فشار زیادی بر تولیدکنندگان و واحدها ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی باید به صورت تک تک مورد عارضه یابی قرار گیرند، اظهار داشت: واحدهایی که مزیت دارند و می توانند اشتغال پایدار ایجاد کنند باید مورد حمایت کمک های فنی و اعتباری قرار گیرند.

 بدهی واحدهای تولیدی به شرکت های آب، برق و گاز

محمد ابراهیم شرکاء، مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: صنایع بیش از پنج میلیارد تومان به شرکت برق استان بدهی دارند.

هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه تا کنون بدون اطلاع قبلی گاز هیچ یک از واحدهای صنعتی استان قطع نشده است، افزود: برای هر مشترک که بدهی دارد طی چند مرحله اخطار فرستاده می شود.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان حدود ۲۰ میلیارد تومان بدهی دارد که از این مبلغ هفت میلیارد تومان سهم واحدهای صنعتی است.

امامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی حدود ۹ میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی و واحدهای صنعتی مطالبات دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است