Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@15:03:01 GMT

زنجان| مرکز توانبخشی خدمات شهری آفتاب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۹۲۹۷

زنجان| مرکز توانبخشی خدمات شهری آفتاب افتتاح شد

مرکز توانبخشی خدمات شهری آفتاب امروز به منظور ارائه خدمت به افراد زیر پوشش بهزیستی در استان زنجان افتتاح شد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ظهر امروز مرکز توانبخشی خدمات شهری آفتاب با هدف توسعه و بهبود خدمات به افراد زیر پوشش بهزیستی افتتاح شد.

محمد محمدی قیداری در افتتاح این برنامه ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر امسال 28 طرح بهزیستی افتتاح می‌شود که مجتمع توانبخشی خدمات شهری آفتاب جزو این افتتاح‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: یکی از وظایف سازمان بهزیستی در حوزه توانبخشی رسیدگی به امور معلولان است و از آنجایی که  نگهداری و مراقبت از معلولان در منزل کار چندان آسانی نیست  در این زمینه بهزیستی رویکرد مراقبت از معلولان در منزل را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با اجرائی شدن این طرح معلولان در کنار خانواده‌های خود تحت درمان قرار گرفته و خانواده‌هایشان متحمل هزینه‌های جانبی از جمله ایاب و ذهاب برای جابجایی نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای مهم این نهاد حمایتی  نگهداری از معلولان در منزل با فراهم کردن شرایط خاص بوده که در این راستا بهزیستی به خانواده‌های این افراد آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد.

محمدی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در سال 95 برای 25 نفر از جامعه هدف بهزیستی شهرستان خدابنده به اجرا درآمد خاطر نشان کرد : در سالجاری شهرستانهای زنجان، ابهر، طارم، ایجرود و ماهنشان با تعداد 80 مددجوی بسترگرا به مجریان این طرح پیوستند.

وی در ادامه گریزی به بخشی از برنامه‌های بهزیستی در ایام الله دهه فجر زد و افزود:  افتتاح مرکز مستقل مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق ، افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی و مرکز نگهداری دختران 12 تا 18 سال رضوان 2 در شهرستان زنجان انجام می‌گیرد.

این مقام مسئول از افتتاح 167 واحد مسکن مددجویی و مرکز pku خبرداد و گفت: به طور همزمان  مسکن مددجویی دو معلول در روستای رحمت آباد شهرستان خرمدره، دو واحد در سلطانیه، یک واحد در گرماب، یک واحد در ماهنشان و شش واحد مسکن مددجویی روستایی در شهرستان طارم افتتاح می‌شود.  

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت:  مرکز سلامت روان محلی، مهد کودک فرشتگان و باغ انار، کانون نابینایان و مرکز مشاوره تخصصی خانواده مهر در شهرستان خدابنده به طور همزمان افتتاح و آغاز به کار می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه سلامت روان هم اندیشان، مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان در شهرستان ایجرود، شرکت تعاونی بازار اندیشان ماهنشان، گروه همیار زنان سرپرست خانوار "مینا کاری" و "ملیله کاری" در شهرستان زنجان تصریح کرد: به‌طور همزمان مرکز مشاوره دولتی در شهرستان‌های ماهنشان، ایجرود، ابهر، خدابنده و طارم نیز افتتاح می‌شود.

محمدی در پایان به حضور گسترده خادمان بهزیستی  در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و استقرار خودروهای 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی در مسیر راهپیمایی اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان از اهم برنامه‌های بهزیستی در آخرین روز ازدهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو