Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام حسین سلیمانی در حاشیه دومین روز از دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی در استان کرمانشاه در گفتگو یی با بیان این مطلب گفت: یکی از اقدامات مهمی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه انجام شد ، رصدی بود که در حوزه تولیدات رسانه ای قرآنی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این رصد متوجه شدند که در حوزه تولیدات قرآنی جشنواره چشمگیر کشوری وجود ندارد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، خاطر نشان کرد: سال گذشته از طرف استان کرمانشاه پیشنهاد برگزاری جشنواره قرآنی داده شد که به این منظور جلساتی برگزار شد.

سلیمانی اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده قرار شد در سال ۹۷ جشنواره ملی مشکات را در حوزه تولیدات رسانه ای قرآن برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: این جشنواره در حوزه تولیدات رسانه ای قرآنی اعم از فیلم، مستند، موشن گرافی و ... است و همچنین شناسایی افرادی که در این راستا فعالیت می کنند.

سلیمانی در پایان افزود: این جشنواره مشابهتی با جشنواره ملی آیات دارد و برای اینکه موازی کاری صورت نگیرد در حال حاضر با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی هستیم که در صورت امکان به صورت مشترک برگزار شود و در این خصوص یک همگرایی در کشور بوجود آید.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره در پنج بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای و کاریکاتور و کارتون برگزار می‌شود و انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، ورزش و صرفه‌جویی در مصرف آب از جمله موضوع‌های این جشنواره است. علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

آیین اختتامیه جشنواره ملی طنز و رسانه ۱۱ اردیبهشت به یاد مرحوم کیومرث صابری فومنی (گل آقا) روزنامه نگار و طنزپرداز معاصر در شهر فومن برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • بازگشت به تعالیم قرآن و نهج البلاغه تکلیف حوزه و دانشگاه است
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟