Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه این آیین درجمع خبرنگاران گفت: امام راحل با استقامت و پافشاری خود توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند و برای ملت بزرگ ایران استقلال، عزت، اقتدار و استقامت در مبارزه با مستکبران را به ارمغان آورد.
جمال انصاری با بیان اینکه امام راحل انقلاب اسلامی ایران را با مشارکت و همراهی مردم به پیروزی رساند، اظهار داشت: امروز رمز ماندگاری نظام اسلامی به عنوان یک نظام تاثیر گذار در جهان تنها در گرو مشارکت مردم در امور کشور،پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و خدمات رسانی مطلوب به مردم است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز یک جرم سازمان یافته است، ابراز داشت: خوشبختانه در سال 96 انسجام و هماهنگی خوبی بین دستگاه های مختلف در مبارزه با قاچاق کالا در کشور شکل گرفته است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
انصاری با بیان اینکه قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور باید باز تعریف شوند، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی در بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز آخرین سازمان برخورد کننده است ولی با این حال در 10 ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته پرونده های تشکیل شده در این سازمان 30 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: سازمان تعریزات حکومتی در سالجاری سرعت روند رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز را به قدری بالا برده است که 60 درصد بر درآمد این سازمان نسبت به سال گذشته افزوده شده است.
انصاری اقدامات پیشگیرانه در حوزه قاچاق کالا و ارز را بهترین روش مقابله با این پدیده اقتصادی دانست و تصریح کرد: سیاست ها و برنامه های سازمان های مختلف باید به گونه ای باشد که در سطح کشور ما شاهد حجم بالای ورود کالای قاچاق به داخل کشور نباشیم.
3218/7247/6003
خبرنگار: امیر جعفری و امین کمالی فر ** انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان

منصور انصاری   اظهار کرد: پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۲۴ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع لیوان شیشه ای و بلورجات به ارزش سه میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده و ممنوعیت فعالیت یک ساله شرکت، شخص حقوقی را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) این میزان کالا را قبل از خروج از کشور از یک دستگاه تریلی در پایانه مرزی میرجاوه کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید