Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@12:33:46 GMT

انهدام باند سارقان با 40 فقره سابقه سرقت در تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۰۰۰۷

حوادث رکنا: باند سارقان 40 فقره ای در تهران فروپاشید.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند، رئیس کلانتری 109 به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص سرقت های متعدد از سوی دو سارق با یک دستگاه خودروی سواری، تیمی از ماموران این یگان به بررسی موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخصات خودروی سارقان و همچنین چهره آنها از طریق دوربین های مداربسته در محل های سرقت به دست آمد و در اختیار ماموران گشت های انتظامی قرار گرفت تا در صورت مشاهده آنها را دستگیر کنند.
وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران گشت انتظامی، این دو سارق را هنگام پرسه زنی در محدوده میدان بهارستان مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند که در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، خودروی متهمان متوقف و هر دو سارق دستگیر شدند.
رئیس کلانتری 109، اظهار داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودروهای بدون سیستم ایمنی، اعتراف و همچنین به 40 فقره سرقت در محدوده های مختلف شهر تهران اقرار کردند.
حسنوند، تصریح کرد: با اظهارات متهمان، پرونده تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در بازرسی از داخل خودروی متهمان نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله، ضبط و باند، باکس، ساب بوفر، امپلی فایر و ... کشف شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نصرالله طاهری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت در سطح شهرستان بشرویه، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بشرویه بیان کرد: کارکنان پلیس آگاهی شهرستان بشرویه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به یک فقره سرقت پرندگان خانگی اعتراف کردند.

سرهنگ طاهری با بیان اینکه در ادامه عملیات با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، یادآور شد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6063586

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان