Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس از انتشار چندین کتاب تا پایان سال خبر داد و گفت: کتاب « رجزهای عاشورایی» مجموعه‌ای از اشعار آئینی، یکی از این چندین کتاب است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ استانها فارس نظرات

هاشم کرونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه حوزه هنری تلاش دارد تا پایان سال تعدادی کتاب در حوزه شعر را منتشر کند، اظهار داشت: رجزهای عاشورایی یک مجموعه شعر آئینی است که در برنامه انتشار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کتاب دیگر ترجمه اشعار جمال جمعه شاعر عرب است، گفت: برای نخستین بار است که شعر ترجمه در حوزه هنری استان‌ها منتشر می‌شود که تحولی در کار انتشارات حوزه هنری و روند رو به رشد شعر محسوب می‌شود. 

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس با اشاره به دیگر کتاب‌های در دست انتشار افزود: مجموعه شعر پیشکسوتان شعر استان فارس یکی دیگر از کتاب‌هایی است که تا پایان سال تلاش می‌شود منتشر شود. 

کرونی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت کتاب‌های شعر و داستان استان فارس که بنا بود کارنامه شعر و داستان فارس در سال 95 باشد، بیان کرد: این کتاب برای اخذ مجوز و طی روال اداری به تهران فرستاده شده است که تلاش می‌شود تا آخر امسال این 2 کتاب نیز منتشر شود. 

به گزارش تسنیم کتاب نقره‌ای شعر و داستان استان فارس بنا بود که کارنامه‌ای از شعر و داستان این استان در سال 95 باشد و تاریخ‌های متعددی برای رونمایی از آن ذکر شده بود. 

این کار قرار بود به عنوان یک فعالیت ادامه‌دار مورد توجه حوزه هنری باشد و هدف از انجام این کار اینگونه ذکر شده که در پایان یک دوره 5 یا 10 ساله مجموعه‌ای از آثار ادبی عصر انقلاب اسلامی در استان فارس تهیه و توسط محققان دانشگاهی و منتقدان نقد و بررسی شود. 

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «دفتر یادداشت روزانه یک نویسنده» نوشته فئودور داستایوفسکی با ترجمه ابراهیم یونسی به‌تازگی توسط انتشارات معین به چاپ سوم رسیده است. این‌کتاب در قالب یک‌مجموعه‌ سه‌جلدی در سال ۱۳۹۳ به چاپ رسید و سال ۱۴۰۰ نسخه‌های چاپ دومش عرضه شدند.

این‌کتاب، مجموعه‌ای از نوشته‌های داستانی و غیر داستانی داستایوفسکی است و یادداشت‌هایی با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و شخصی را از این‌نویسنده شامل می‌شود. داستایوفسکی در نوشته‌هایی که در این‌مجموعه چاپ شده‌اند، مسایل سیاسی روز، ماجراهای تبعیدش به سیبری، حوادث روزمره و کتاب‌هایی را که مشغول نگارش آن‌ها بود و همچنین نگاهش به مذهب و جامعه را ثبت و ضبط کرده ‌است.

چاپ سوم این‌مجموعه در آستانه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

کد خبر 6092866 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد