Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و با قضاوت «حمید حاج ملک» در حالی آغاز شد که دو تیم در دیدار رفت به تساوی یک بر یک رسیده بودند.
شاگردان «وینفرد شفر» سرمربی استقلال تهران پس از تحمیل شکست سنگین چهار بر صفر به پارس جنوبی جم در هفته بیست و یکم و پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی و راهیابی به فینال این مسابقات با انگیزه و روحیه بهتری مقابل ذوب آهن حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آبی پوشان به رغم اینکه در این دیدار محسن کریمی، سرورجپاروف و مهدی قائدی را به دلیل مصدومیت و امید نورافکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، بازی را هجومی آغاز کردند.
در دقیقه هفتم «وریاغفوری» هافبک استقلال شوت محکمی را از جناح چپ زمین حریف به سمت دروازه «رشید مظاهری» فرستاد که او به خوبی توپ را دفع کرد. البته در دقیقه 12 هم پس از ارسال توپ بر روی دروازه نماینده فوتبال اصفهان و خروج ناموفق مظاهری، غفوری می توانست دروازه خالی را باز کند که با بی دقتی او توپ به بالای دروازه رفت.
در طرف مقابل با شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ، ذوب آهن با کسب پنج پیروزی و یک تساوی عملکرد شگفت انگیزی از خود بر جای گذاشته به گونه ای که در پایان هفته بیست و یکم با 35 امتیاز در جایگاه سومی جدول رده بندی لیگ ایستاده و با حذف نماینده فوتبال هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مجوز حضور در رقابت های آسیایی را کسب کرده است.
شاگردان «امیر قلعه نویی» سرمربی ذوب آهن در دقیقه 19 با همکاری خوب تیمی، توپ را روی دروازه استقلال سانتر کردند که ضربه دقیق «مرتضی تبریزی» مرد 10 گله ذوب آهن را «حسین حسینی» به زیبایی دفع کرد تا پس از برخورد به دیرک دروازه، توپ از محوطه 18 قدم آبی پوشان دور شود.
غفوری که در این دیدار یکی از آماده ترین بازیکنان میدان بود و در تمام حملات استقلال نقش موثری داشت، سرانجام مزد زحمات و دوندگی های خود را گرفت و در دقیقه 31 توپ ارسالی «میلاد ذکی پور» را با ضربه سر دقیقه به تور دروازه ذوب آهن چسباند.
دو تیم در ادامه نیمه نخست فرصت هایی نیز در محوطه 18 قدم یکدیگر داشتند که در نهایت برای باز کردن دروازه یکدیگر موفق نبودند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر آبی پوشان پایتخت خاتمه یابد.
برای تیم استقلال تهران در نیمه نخست حسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، بهنام برزای و علی قربانی به میدان رفتند.
همچنین ترکیب سفید پوشان ذوب آهن برای نیمه نخست به این شرح است: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، خالد شفیعی، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری(دقیقه 35 قاسم حدادی فر)، حمید بوحمدان، جورجی ولسیانی، سید محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی و کی‌ روش استنلی.
ت/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیر حسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد