Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@20:44:06 GMT

۱۰ شب سوگواری فاطمی در «مسجد فیروزآبادی»

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۰۳۲۱

۱۰ شب سوگواری فاطمی در «مسجد فیروزآبادی»

خبرگزاری شبستان: امام جماعت مسجد جامع فیروزآبادی، گفت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع) در این مسجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی تختی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه مجالس سوگواری حضرت فاطمه زهرا (ع) باید با گستردگی و شکوه در سراسر کشور برگزار شوند، گفت: مساجد باید پرچمدار مجالس و روضه‌های فاطمی باشند، زیرا این مساجد بودند که برپایی مراسم سوگواری در ایام فاطمیه را به ویژه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مسجد جامع فیروزآبادی در همه مناسبت‌های دینی و انقلابی، مجالسی با حضور گروه‌های گوناگون مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند، افزود: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع) از ۱۴ تا ۲۳ بهمن‌ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در این مسجد برگزار می‌شود.

 

امام جماعت مسجد جامع فیروزآبادی، خاطرنشان کرد: حجج‌اسلام سیدمحمود مومنی، سیدامیرعبدالملکی، اسدالله صمدی، محمد دغانلو و علیرضا خاموشی، سخنرانان مجالس سوگواری شهادت حضرت صدیقه زهرا (ع) در این مسجد هستند.

 

تختی‌پور اضافه کرد: غلامرضا سازگار، علی مشکینی، حسن حسین‌خانی،  محمدحسن قمی، مهدی خادم، سیدمحمد ترکان، مجید کمره‌ای، محمدرضا میرزاخانی، محمد مولاء، موسی رضایی، امیر کرمی، سیدوحید مصطفوی، علی پورکاوه و میلاد محمدنیا مداحان و مرثیه‌سرایان سوگواری فاطمی در مسجد جامع فیروزآبادی هستند.

 

وی گفت: محفل آوارگان زهرای سه ساله «هیئت جنت الحسین (ع)» مجالس سوگواری شهادت جانسوز حضرت زهرای اطهر (ع) را در مسجد جامع فیروزآبادی برگزار می‌کند.

 

یادآور می‌شود؛ مسجد جامع فیروزآبادی در شهر ری، خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ الی ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سراهای دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 6098219

دیگر خبرها

  • مسجد یوردشاهی ارومیه مرمت و ساماندهی می شود
  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران