Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:28:08 GMT

نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در رشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۰۳۴۸

نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در رشت افتتاح شد

رشت- نمایشگاه «مدرسه انقلاب» با حضور مسئولان در دبیرستان شاهد امام حسین(ع) رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه «مدرسه انقلاب» ظهر یکشنبه با حضور مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش، عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مسئولان استانی و شهری در دبیرستان شاهد امام حسین(ع) رشت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه دانش آموزان در سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما به مطالعه، تحقیق و تولید محصولات نمایشگاهی بر پایه ابتکارات خود پرداخته و در نهایت دانش آموزان به روایتگری در باب موضوع می پردازند.

انگیزه بخشی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی سه راهبرد اصلی این نمایشگاه است.

ارتقای سطح انگیزه و تعلق نوجوان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشناسازی با شخصیت و آرمان حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب، تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمانهای ملی، جهانی و تمدن انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش آموزان در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

این نمایشگاه به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر برپاشد.

لزوم اشاعه تفکر و اندیشه های امام خمینی (ره)

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در این مراسم با اشاره به تصویر کشیدن زیبای سختی های دوران انقلاب در این نمایشگاه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای رسیدن به پیروزی جوانان ارزشمند بسیاری را فدا کرده است.

مهدی حاجتی بر پیروی از شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی  تأکید کرد و افزود: آزادی به معنای انتخاب مسئولان کشور توسط مردم است.

وی با اشاره به گسترش و اشاعه تفکر و اندیشه های ناب امام راحل با استفاده از مناظره، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم استواره بوده و این عقدیه امام خمینی (ره) بر مردمی بودن انقلاب بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانتی در نزد ما است، گفت: باید جوانان ما همانند جوانان اوایل انقلاب حفظ در راستای حفظ انقلاب و اسلام کوشا باشند.

 نمایشگاه مدرسه انقلاب کاری پژوهشی و منحصر به فرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در ادامه این مراسم برپایی این نمایشگاه را یک اقدام پژوهشی و منحصربه فرد اعلام کرد.

عبداله پاکاری با اشاره به جایگاه فرهنگیان و دانش اموزان در انقلاب اسلامی، افزود: نقش فرهنگیان و دانش آموزان در شکل‌گیری انقلاب و دفاع مقدس غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به تقدیم ۳۶ هزارشهید دانش آموز و سهم ۶۰۰ شهید دانش آموز گیلان، گفت : توجه به حوزه جهاد و شهادت و آشنایی دانش آموزان با این ذخایر انقلاب باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • تشکر و قدردانی دانش آموزان مدرسه فاضل لنکرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • افتتاح طرح‌های هادی روستایی در بن