Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@22:17:54 GMT

اعلام سامی پذیرفته شدگان رشته های نیمه متمرکز

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۰۴۵۷

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش گفت: اسامی پذیرفته شدگان رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری 96، از امروز(یکشنبه) در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسین توکلی افزود: چهار هزار و 581 نفر در رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری 96 پذیرفته شدند. وی اظهار کرد: اسامـی‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی رشته‌‌های‌ مختلف‌ تحصیلـی نیمه‌‌متمرکز دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی (پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 96 در سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قابل مشاهده است.
 مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان باید مطابق برنامه زمانی که به همراه فهرست اسامی آنان اعلام خواهد شد برای انجام مراحل ثبت‌نام به محل‌ قبولی خود مراجعه کنند و قبل از مراجعه حضوری باید برای اطلاع از برنامه زمانی و مکانی و همچنین مدارک مورد نیاز به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و موسسه محل قبولی مراجعه کنند. توکلی یادآور شد: در صورتیکه زمان خاصی برای ثبت نام پذیرفته شدگان اعلام نشده باشد پذیرفته شدگان موظف هستند که در روزهای 17 و 18 بهمن ماه به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی می شود.
 مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش همچنین گفت: اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۳۹۷ دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی و کدرشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد. وی افزود: کنکور سراسری‌ ۱۳۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیردولتی ـ غیرانتفاعی و همچنین متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی (کد رشته‌های با آزمون) برگزار می شود. توکلی با بیان اینکه فرصت مجدد ثبت نام کنکور از ۱۳ تا ۱۶ اسفند ۹۶ است، خاطرنشان کرد: متقاضیان کنکور سراسری که در مهلت تعیین شده (از تاریخ اول تا یازدهم بهمن ۹۶) موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند، می توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام‌ کنکور از روز یکشنبه ۱۳ اسفند تا روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در کنکور ثبت نام کنند. 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.
وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد