Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@14:17:51 GMT

آتش سوزی در مرکز مخابراتی کازرون

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۰۴۷۷

حوادث رکنا: به دنبال آتش سوزی در یکی از مراکز مخابرات شهرستان کازرون واقع در استان فارس، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در صفحه اینستاگرام نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

مجید صدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: « بنده تا راه‌اندازی مجدد و برقراری کامل وضعیت ارتباطی منطقه پیگیر خواهم بود و به خاطر اختلال به وجود آمده از مشتریان عزیز و سایر اپراتورهای آسیب‌دیده، اعم از بخش خصوصی و غیره در این حادثه پوزش می‌طلبم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نوشت:«بامداد پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه در یکی از مراکز مخابرات شهرستان کازرون استان فارس بر اثر آتش‌سوزی ارتباطات این منطقه دچار اختلال شد. طبق گزارش‌های رسیده به اینجانب، علت این حریق نامعلوم بوده و توسط کارشناسان امر در حال بررسی است. در این حادثه به دلیل سوختگی بخشی از سالن توزیع خطوط، ارتباطات تلفن ثابت، همراه و دیتای مشترکان مختل شد.

عملیات بازسازی توسط متخصصان به‌محض وقوع حادثه جهت برقراری ارتباطات کامل بخش‌های آسیب‌دیده آغاز شد. در حال حاضر بخش عمده مشکلات برطرف شده و بخش باقیمانده نیز توسط همکاران کارشناس امر در حال رفع و برقراری مجدد است».

صدری در ادامه پست اینستاگرامی خود نوشت:« در جریان این حریق تعدادی از شماره‌های فعال و سرویس‌های ارزش‌افزوده دچار آسیب شد که خوشبختانه عملیات بازسازی و کابل ریزی جدید در حال اجراست و ان شاءلله به‌زودی همه اختلالات برطرف می‌شود.بنده تا راه‌اندازی مجدد و برقراری کامل وضعیت ارتباطی منطقه پیگیر خواهم بود و به خاطر اختلال به وجود آمده از مشتریان عزیز و سایر اپراتورهای آسیب‌دیده اعم از بخش خصوصی و غیره در این حادثه پوزش می‌طلبم. از اینکه با صبر خود ما را یاری می نمایید، کمال تشکر و قدردانی را دارم».

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا