Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری قوچان از برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی نخستین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان خبر داد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قوچان، سید‌حسن حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری قوچان اظهار داشت:  با توجه به نقش مردمی در کاهش و پیشگیری از جرایم، قوه قضاییه بحث مشارکت مردمی را با راه اندازی سامانه سجام افزایش داده و خوشبختانه این سامانه در شهرستان قوچان نیز راه‌اندازی شده و بسیاری از مشکلات و مسائل از طریق این سامانه قابل پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری قوچان با اشاره به ضرورت ثبت‌نام مردم در این سامانه بیان داشت: نیازمند همکاری و همیاری مردم  در بحث پیشگیری از جرایم  هستیم و قطعاً ثبت‌نام مردم در  سامانه سجام تاثیر بسزایی در کاهش و پیشگیری از جرایم خواهد داشت.

وی در مورد سایر  اقدامات در افزایش ارتباط مردم با دستگاه قضایی شهرستان افزود: در همین راستا با ایجاد خط تلفن ارتباط مستقیم مردمی با ریاست دادگستری  قوچان که بصورت پیامگیر است درصدد شنیدن نظرات و انتقادات مردم شهرستان هستیم و شهروندان از این به بعد می‌توانند از طریق شماره تماس 47239666 پیام‌های خود را بطور مستقیم با ریاست دادگستری در میان بگذارند.

حسینی  یادآور شد: در بحث تسریع در پرونده‌هایی که جنبه عمومی در شهرستان دارند و به نوعی مربوط به ادارات شهرستان یا منافع عموم شهروندان می‌شوند، دستگاه قضایی شهرستان آمادگی  دارد با پیش بینی تمهیداتی هر چه سریع‌تر زمینه به فرجام رسیدن آنها را فراهم سازد.

رئیس دادگستری قوچان با اشاره به مشکلات موجود نیز افزود: اعتقاد داریم ما باید پاسخگوی مردم باشیم؛ هر چند شرایط موجود دستگاه قضایی شهرستان تناسبی با حجم پرونده‌های ورودی آن ندارد و وجود کمبودهایی در این زمینه کاملاً مشهود است.

وی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، قضات و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان تمام تلاش خود را در انجام وظیفه قانونی خود انجام می‌دهند، در حال حاضر دستگاه قضایی شهرستان قوچان یکی از پاک‌ترین و سالم‌ترین دستگاه‌های قضایی است و به مردم  اطمینان می‌دهیم  که در شهرستان قوچان انحراف قضایی وجود ندارد.

حسینی افزایش دفاتر خدمات الکترونیکی دستگاه قضایی را یکی دیگر از اقدامات در این زمینه دانست و بیان داشت: تاکنون دفاتر خدمات قضایی در مراکز استان‌ها و در 30 درصد شهرستان‌ها فعالیت داشته که ایجاد آنها نقش بسزایی در ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مردم خواهد داشت.

وی از راه‌اندازی نخستین دفتر خدمات الکترونیکی  قضایی در شهرستان قوچان خبر داد و افزود: نخستین دفتر خدمات الکترونیکی  قضایی در شهرستان قوچان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، ضمن اینکه با توجه به نیاز شهرستان قوچان، درخواست و اقدامات لازم در ایجاد دو دفتر دیگر خدمات الکترونیکی قضایی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ز

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه