Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، پانزدهمین مجمع عمومی فوق‌العاده کمیته ملی پارالمپیک با هدف تایید و تصویب ادامه فعالیت هیأت اجرایی فعلی تا زمان ابلاغ اساسنامه جدید و برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک از ساعت 14:30 امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد که اعضای مجمع به این موضوع رای موافق دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به همراه اعضای مجمع حضور داشتند.

602

کمیته ملی المپیک ایران پارالمپیک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند