Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@13:26:58 GMT

تسویه بدهی با لباس پلیس قلابی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۰۷۶۲

حوادث رکنا: فردی که با لباس قلابی پلیس قصد داشت تا طلب خود را تسویه کند دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرگرد علی آقا طیبی آثار، رئیس کلانتری 209 در این خصوص گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در سالن ترمینال غرب بودند فردی ملبس به لباس نیروی انتظامی با آرم و علائم و به اتیکت نامشخص، توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به سمت وی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های اولیه از مظنون، وی اعلام کرد که در یکی از یگان های انتظامی در حال خدمت است، و به تازگی به یگانی دیگر منتقل شده ولی از آنجا که فاقد هر گونه برگه هویت و انتقالات یگانی بود، ماموران وی را برای تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.
وی افزود: در بازجویی های انجام شده در کلانتری وی به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که مامور انتظامی نیست و برای گرفتن بدهی خود با لباس نظامی قلابی به تهران آمده تا طلب خود را از بدهکارش بگیرد.
وی اظهار کرد: در بررسی سوابق وی نیز مشخص شد وی پیش از این سابقه درگیری و ضرب و جرح در پرونده دارد، که به همین منظور و برای استفاده غیر مجاز از البسه نظامی به دادسرا منتقل شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی با یک قبضه کلت کمری خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران درحین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شهید حکیم تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که درحال پرسه زنی بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. همزمان پلاک موتورسیکلت نیز مورد استعلام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است، گفت:‌در همین راستا عوامل انتظامی سریعا وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند. در این حین راکب موتورسیکلت خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی کرد اما بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد که این فرد سابقه عضویت در هیچ یک از ارگان‌های نظامی را ندارد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازرسی از کوله پشتی همراه متهم، گفت: ماموران در جریان بازرسی از کوله پشتی این فرد یک قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه دو خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بیسیم را کشف و ضبط کردند.

مافی ادامه داد: متهم به همراه موتورسیکلت و اسلحه کشف شده به کلانتری منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.

وی به مردم توصیه کرد که در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتما درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!