Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی در پایان جلسه عصرگاهی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه لایحه بودجه در حال بررسی است، افزود: جلسه صبح شورا کلیات بودجه بدون اعداد و ارقام رأی آورد و قرار بر این شد که در جلسه عصرگاهی ردیف‌های درآمدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در جلسه ۲۴ بهمن ماه ردیف‌های هزینه‌ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اعضا پیشنهادات خود را در خصوص درآمد‌ها مطرح کردند که بیشتر پیشنهاد‌ها رأی نیاورد، اما برخی از پیشنهادات مانند افزایش درآمد از پسماند‌های ساختمانی افزایش اندکی داشت.

هاشمی همچنین با اشاره به بررسی درآمد‌های شهر تهران از محل پارک حاشیه‌ای گفت: این موضوع در ردیف‌های درآمدی مورد بررسی قرار نگرفت بلکه قرار شد به صورت تبصره‌ای جداگانه مورد بررسی قرار گیرد که بر اساس آن شهرداری موظف شود برای تحقق درآمد از این محل برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: ما تعداد زیادی پارک حاشیه‌ای خیابان‌ها را داریم که هیچ درآمدی عملا از آن‌ها نداریم، اما پیش بینی کردیم تا هزار میلیارد تومان از این محل برای شهرداری کسب درآمد شود.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: درآمد‌های حال حاضر از پارک حاشیه‌ای باید به خزانه واریز شود و گرفتن از خزانه برای شهرداری‌ها دشواری‌هایی دارد بنابراین شهرداری‌ها علاقه‌ای برای پیگیری این درآمد‌ها ندارد.

هاشمی تصریح کرد: حتی جرایمی که از بابت تخلف در پارک حاشیه‌ای دریافت می‌شود نیز به حساب خزانه می‌رود که همین باعث شده انگیزه شهرداری‌ها در این رابطه کم شود و به همین دلیل برخی شهروندان نیز از صبح خودرو خود را در یک مکان پارک می‌کنند بدون اینکه هزینه‌ای بابت آن پرداخت کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل