Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@07:56:48 GMT

جزئیات تیراندازی هوایی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۲۵۲۱

سردار قادر کریمی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح دلایل تیراندازی در محدوده خواجه ربیع مشهد پرداخت و اظهارکرد : تیم های دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی یکی از عاملان اصلی شرارت ، عربده کشی و اخلال در نظم و امنیت شبانه را تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: این متهم که جوانی ۲۵ ساله است در آخرین اقدام شرورانه خود در حالی که رفتار و حرکاتش نشان می داد حالت طبیعی ندارد ساعت یک بامداد پس از عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد برای خانمی جوان ایجاد مزاحمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری خواجه ربیع پس از این اقدامات برای دستگیری این فرد شرور وارد عمل شدند که متهم در هنگام دستگیری مقاومت نشان داد و حتی به سوی افسر پلیس حمله ور شد که ماموران انتظامی با افشانه فلفلی و سپس تیراندازی هوایی او را زمین گیر و از این فرد شرور یک قبضه چاقو و یک عدد کارت عابر بانک کشف شد.

کریمی تصریح کرد: پلیس به پشتوانه همکاری های مردمی و حمایت دستگاه قضائی با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد جدی و قاطعانه ای می کنند و امنیت در حاشیه شهر مشهد از خطوط قرمزی است که پلیس به هیج قیمتی حاضر نخواهد شد خدشه ای به آن وارد شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا ضمن تأکید مجدد بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه، خواستار بازگشایی تمامی گذرگاهها در این باریکه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

به نوشته الجزیره، او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها 3 دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

عمار بن جامع همچنین گفت که اسرائیل تاکنون هیچ دلیل و سندی در خصوص ادعاهای مطرح شده علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ارائه نکرده است.

او افزود: «باید تمامی زمینه‌ها برای فعالیت آنروا در غزه به خصوص در مناطق شمالی فراهم شود، نیروهای امدادی بین‌المللی برای ورود به شمال غزه باید نگران مورد هدف قرار گرفتن از سوی نظامیان اسرائیلی باشند».

نماینده الجزایر همچنین در خصوص هرگونه عملیات زمینی در رفح هشدار داد و گفت که کشورهای جهان به هیچ عنوان نباید اجازه چنین رویدادی را بدهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • تصاویر هوایی ویرانی عظیم در خان‌یونس را نشان می‌دهد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند