Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- کمیته انضباطی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: جریمه تیم تراکتور سازی تبریز را در ‏دیدار با گسترش فولاد (به دلیل میزبان بودن گسترش فولاد) اعمال نمی کند و دیدار این دو در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا از سازمان لیگ فوتبال ایران، اجرای رأی کمیته انضباطی علیه تراکتور سازی در هفته بیست و چهارم مسابقات ‏لیگ برتر که تیم تراکتور سازی میزبان است، اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کمیته همچنین ابراز امیدواری کرده است، با حضور تیم تراکتور سازی تبریز در مسابقات لیگ ‏قهرمانان آسیا تماشاگران فهیم این تیم با رعایت و حمایت تیم خود به ‏تشویق در چهارچوب قوانین و موازین جامعه فوتبال بپردازند.
کمیته انضباطی این رای را پس از آن صادر کرد که تخلفات برخی تماشاگران منتسب به تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل استقلال تهران در 15 دی ماه رخ داد. این دیدار در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و نتیجه دیدار یک بر یک مساوی به پایان رسید.
باشگاه تراکتور سازی تبریز علاوه بر این محرومیت به دلیل حوادث دیدار با استقلال تهران به 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی ** 1528 **1368
خبرنگار: حسن تمیمی** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

کد خبر 6097886

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ