Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری ـ ایرنا ـ رییس بنیاد مستضعفان به همراه جمعی از کارکنان این نهاد بعد از ظهر امروز- یکشنبه - همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
/7247/6003
خبرنگار: امین کمالی فر ** انتشار: روح الله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم