Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان سرطانی گلستان گفت: با این که انجمن زیر نظر وزارت کشور قرار دارد اما منابع دولتی دریافت نمی کند و لازم است دستگاه های اجرایی به آن کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا آقایی نژاد، ظهر یکشنبه در نشست خبر با اصحاب رسانه گلستان، اظهار کرد: کودکان سرطانی حق زندگی دارند و رسالت ما این است که به آن ها کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود یک سال است که انجمن با هدف خدمت به بیماران صعب العلاج شروع به فعالیت کرده و تنها انجمنی است که به نام انجمن کودکان سرطانی با نظارت استانداری خدمت رسانی می کند.

آقایی نژاد با بیان این که بالاترین کمک در زمینه دارو، درمان و معیشت بیماران انجام شده، ادامه داد: با تعداد زیادی از پزشکان قرارداد داریم و در بخش دارو هم تعامل خوبی با جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ها انجام می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به این که انجمن قدمت زیادی ندارد اما خدمات خوبی تاکنون به بیماران ارائه شده و از همه پتانسیل ها استفاده می کنیم.

آقایی نژاد بیان کرد: در ماه ۳۰۰ کیلوگرم مرغ و در هفته ۱۲۰ کیلوگرم میوه بین بیماران توزیع می شود و در مناسبت ها هم برنامه های متنوعی داریم.

وی با بیان این خدمات ما شامل استان های همجوار هم می شود، تصریح کرد: هر بیمار سرطانی خارج از استان که به گلستان وارد می شود از فیش غذا بهره مند می شود.

فعالیت انجمن در حوزه اشتغال زایی

مدیر عامل انجمن کودکان سرطانی استان گلستان گفت: در حوزه اشتغال زایی خانواده بیماران هم وارد شدیم وکمک هایی از جمله راه اندازی یک کارگاه نان سنتی در گرگان و کمک به یک دامدار برای خرید دستگاه شیردوش در انبارالوم را انجام دادیم.

وی گفت: در خارج از ساعات اداری کلاس های تقویتی برای کودکان این خانواده ها از جمله ریاضی و زبان انگلیسی بر گزار می کنیم و همچنین فعالیت های هنری از قبیل چرم دوزی، آرایشگری، تابلوفرش و غیره که می تواند منجر به اشتغال زایی شود، انجام می شود.

آقایی نژاد با بیان اینکه مشاوره های لازم به خانواده های بیماران داده می شود، گفت: تعامل هایی با آموزش و پرورش، قوه قضاییه، نیروی انتظامی داشتیم تا خدمات بهتری به بیماران از لحاظ مشاوره ارائه شود.

وی بیان کرد: در ماه بین دو الی سه بیمار را برای پیوند به تهران اعزام می کنیم و همه هزینه های آن را تقبل می کنیم.

آقایی نژاد اضافه کرد: در این یک سال ۱۵ اتوبوس به مشهد فرستادیم و سفرهای زیارتی و ساخت منزل مسکونی و سرویس بهداشتی برای بیماران را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: با این که زیر نظر وزارت کشور هستیم اما منابع دولتی دریافت نمی کنیم و از همه دستگاه های اجرایی استدعا داریم به ما کمک کنند.

آقایی نژاد از توزیع ۳۰۰ سبد تحصیلی به دانش آموزان خانواده های سرطانی خبر داد و گفت: همچنین ۵۰۰ سبد غذایی در نوروز امسال بین بیماران صعب العلاج توزیع خواهد شد.

وی گفت: بیماران سرطانی همگی از خانواده های آبرودار هستند که باید حرمت آن ها حفظ شود و فرهنگ خیری در جامعه جا بیفتد، از همه خیران می خواهم تا به کمک ما بیایند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • اقدام خیرخواهانه این دروازه‌بان برای کودکان سرطانی | ویدئو
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه