Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حجت الاسلام سعید فخرزاده در مراسمی که برای گرامی داشت خود در تالار همایش کوثر برگزار شد گفت: لازم می دانم از دوستان در خبرگزاری تسنیم تشکر کنم که زمینه ی دیدار عزیزانم را فراهم کردند و همه ی عزیزانی که من را مورد لطف خود قرار دادند و با هدایایی نفیس بر من منت نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: همه ی ما می دانیم این مراسم به خاطر اهمیت راهی است که حقیر در آن گام نهادم و تنها ویژگی من ۳۳ سال فعالیت در این زمینه است که حضور و حمایتتان وظیفه من را سنگین تر کرد.
مدیر بنیاد تاریخ شفاهی حوزه هنری خاطر نشان کرد: از مادرم تشکر می کنم که مرا عاشق اسلام و انقلاب اسلامی کرد و هم چنین همسر مهربانم که در جریان و ثبت تاریخ شفاهی و راهی که در پیش دارم من را یاری می کند.
قبل از سخنرانی حجت الاسلام فخرزاده ارگان ها و نهادهای مختلفی از جمله بنیاد ملی نخبگان، حوزه ی هنری، انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس، مرکز تبلیغات جبهه و جنگ، موزه ی عبرت، سازمان سینمایی سوره از سال ها تلاش و خدمت حجت الاسلام فخرزاده برای بازگویی و تدوین تاریخ شفاهی انقلاب و جنگ تقدیر و تشکر کردند.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تلاش سعید جلیلی برای گرفتن عکس یادگاری با فیدل کاسترو | تصویر
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • آئین نکوداشت مختومقلی فراغی در بجنورد برگزار شد