Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:18:53 GMT

افتتاح مرکز توان بخشی کم توانان ذهنی در اشنویه

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۲۸۶۳

افتتاح مرکز توان بخشی کم توانان ذهنی در اشنویه

فخرالدین پنهانی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این مرکز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرکز توانبخشی یاد شده انواع خدمات گفتار درمانی، کار درمانی، امور هنری و ورزشی و امور تربیتی برای کم توانان ذهنی ارائه می شود که این مرکز زمینه اشتغال برای 11 نفر از جوانان را نیز فراهم کرده است.
وی افزود: این مرکز برای اولین بار در شهرستان اشنویه افتتاح می شود و برای بیش از 50 نفر از کم توانان ذهنی زیر 15 سال اماده ارائه خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهرهای همجوار که از داشتن این مراکز محرومند می توانند از خدمات این مرکز بهره ببرند و امیدواریم در آینده امکان ارائه خدمات نگهداری شبانه روزی نیز در این مرکز فراهم شود.
وی اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی اشنویه نیز با صرف هزینه 900 میلیون ریال به زودی افتتاح می شود که زمینه اشتغال برای 9 نفر از جوانان بومی فراهم می شود.
وی گفت: از دیگر برنامه ها و هدف های اداره بهزیستی اشنویه ایجاد مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست است که به همت خیران زمین برای ساخت این مرکز اهدا شده است.
به گزارش ایرنا، 840 خانوار در شهرستان اشنویه زیر پوشش اداره بهزیستی قرار دارند و توانمندسازی و اشتغال مددجویان یکی از رویکردهای اصلی این اداره به شمار می رود.
شهرستان اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد.
3072/ 9870/3093
**خبرنگار: سارا معروفی** تنظیم : پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین پایگاه موتورلانس اورژانس استان، صبح امروز در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در افتتاح مرکز موتور آمبولانس شهرستان مهاباد اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از موتورلانس‌ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: موتورلانس‌ها در شرایط بدی آب‌وهوا اعم از باران و برف به‌دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت ندارند و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

رضازاده ادامه داد: این پایگاه، نخستین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان‌غربی است و پیش از این سه پایگاه موتورلانس در مرکز استان فعال شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، پنج پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس به صورت شبانه‌روزی خدمات اورژانسی را به نیازمندان و مصدومان ارائه می‌دهد.

کد خبر 748662

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود