Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- مربي تيم ملي دو و ميداني گفت: براي موفقيت در دو و ميداني به ابزار هاي زيادي از جمله امکانات حرفه اي، مربيان بدنساز و رواشناس نياز است.

لئونيد چرينوکُف که اهل کشور بلاروس است، روز يکشنبه در حاشيه تمرين تيم ملي در ماده پرتاب ها در شيراز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: ورزشکاران اين رشته در ايران علاقه مند به کارشان هستند اما اين کافي نيست و بايد تمرين و تلاش بيشتري کنند و بر قدرت بدني خود بيفزايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي که 10سال سابقه حضور در تيم ملي بلاروس دارد و قهرمان پرتاب ديسک اروپا شده است، بيان داشت: اگرچه هنوز قراردادم بسته نشده اما قراراست تا پايان بازي هاي آسيايي 2018 جاکارتا (اندونزي) درکنار تيم ملي باشم و در اين مدت مي کوشم ورزشکاران خوب و با قدرتي پرورش دهم.
چرينکف در مورد دو و ميداني آسيا به ويژه در رشته پرتاب ها اظهار کرد: هندوستان و چين در اين رشته سرمايه گذاري خوبي کرده اند و قدرت هاي آسيا محسوب مي شوند و ايران هم مي تواند با سازماندهي و برنامه ريزي بهتر در آسيا و حتي جهان بيشتر مطرح شود.
وي، با بيان اينکه تا پيش از آغاز بازي هاي آسيايي جاکارتا چندين اردوي داخلي و خارجي برگزار خواهيم کرد، بيان داشت: يک اردوي خارجي در کشور بلاروس برگزار مي کنيم اما اين کافي نيست و فدراسيون دو وميداني بايد براي بازي هاي آسيايي تدارک بهتري ببيند.
چرينکف در پاسخ به اين پرسش که چه شناختي از رشته پرتاب ها در ايران دارد، گفت: رشته پرتاب ها را در ايران با احسان حدادي که مدال نقره المپيک دارد، مي شناسم اما بايد به فکر پرورش چندين ورزشکار ديگر باشيم که بتوانند جاي حدادي را بگيرند.
وي اضافه کرد: محمد صميمي و محمود صميمي، پرتابگران بسيار خوبي در ايران هستند اما متاسفم که آنها مربي ندارند و نمي دانم چرا فدراسيون دو و دو ميداني براي اين 2 ورزشکار مستعد فکري اساسي نمي کند.
مربي تيم ملي دو و ميداني تاکيد کرد: تفاوتي زيادي ميان پرتاب گران ايران و اروپايي به وِيژه کشور بلاروس نيست اما ورزشکاران ايران بايد خوب تمرين و خوب هم استراحت کنند و بر اين باورم که با برنامه ريزي حرفه اي مي توان فاصله ايران را با ساير کشورهاي قدرتمند در اين رشته کم کرد.
لئونيد چرينکف در مورد امکانات اردويي شهر شيراز هم گفت: اين شهر امکانات خوبي در ورزشگاه حافظيه دارد که مي تواند ميزبان شايسته اي براي بر گزاري اردو و مسابقه باشد و ظرف 2 هفته اي که درشيراز اردو برپاست، اداره کل ورزش و جوانان و هيات دو و ميداني فارس همکاري خوبي داشته اند که قابل تقدير است.
وي افزود: محمدرضا رحماني فر و بهراد صبوري راد، 2 پرتاب گر شيرازي حاضر در اردو با انگيزه نشان دادند و در صورت بالابردن توان بدني خود مي توانند در آينده هم در آسيا و حتي در جهان مطرح شوند.
بهنام شيري و محمود منصوري از اردبيل به همراه محمد رضا رحماني فر و بهراد صبوري از فارس ورزشکاران حاضر در اردوي تيم ملي هستند و اين اردو به مدت 2 هفته ديگر در شيراز ادامه دارد.
7368 /6118
خبرنگار: حميدرضا خليقي ** انتشار دهنده: پرويندخت پاردسويي شيرازي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)



منبع:پیج kimzgrows

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راز موفقیت پپ گواردیولا را از زبان خودش بشنوید (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی