Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@17:44:32 GMT

کشف 18 هزار آمپول خارجی از خواهر و برادر قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۳۲۳۹

کشف 18 هزار آمپول خارجی از خواهر و برادر قاچاقچی

استان‌ها > همدان - فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از خواهر و برادر قاچاقچی که سوار یک دستگاه پژو 405 بدون پلاک بودند، 17 هزار و 988 عدد آمپول خارجی کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین استان همدان  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور فرعی روستای حسن قشلاق به روستای خوشاب، به یک دستگاه پژو 405 مشکی رنگ فاقد پلاک مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران بلافاصله خودرو را توقیف کرده و در بررسی های اولیه مشخص می شود که راننده به همراه خواهرش که ساکن یکی از استان های هم‌جوار است قصد داشتند محموله داروی قاچاق را از استان کردستان به مرکز کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس استان همدان خاطرنشان کرد: خودرو به همراه متهمان برای بررسی و تحقیقات به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل می شود که در بازرسی از این وسیله نقلیه 17 هزار و 988 عدد آمپول ویتامین B2فاقد مجوز به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال به همراه یک عدد پلاک خودرو کشف و متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار کامرانی صالح با اعلام اینکه در سالجاری بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان کشف و ضبط شده است، یادآور شد: در 24 ساعت گذشته بیش از 7 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان کشف شد.

وی گفت: ماموران در 48 ساعت گذشته از 5 دستگاه خودرو که از این تعداد دو دستگاه کامیون لوازم خانگی و ظروف چینی و شیشه ای، یک دستگاه تانکر حمل سوخت بیش از 20 هزارلیتر نفت سفید و دو دستگاه خودرو دیگر هم اقدام به جابجایی کالای قاچاق از نوع پوشاک می کردند، این میزان کالای قاچاق را کشف کردند.

فرمانده ارشد پلیس استان خاطرنشان کرد: در این زمینه 5 نفر دستگیر و به همراه خودروهای توقیفی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

48

 

کلید واژه‌ها : استان همدان - حوادث غیر مترقبه - قاچاق -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد