Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر پروژه‎‌های عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف استان همدان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم به بهره‌برداری رسید. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، همزمان به چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان و مردم ده‌ها پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در نقاط مختلف استان همدان کلنگ‌زنی یا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 31 طرح به مناسبت دهه فجر در گل‌تپه کبودراهنگ افتتاح و گلنگ‌زنی شد

فرماندار کبودراهنگ بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مجتمع رفاهی شهر گل تپه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری ممتاز حضرت امام(ره) و خواست مردم توانست حکومت طاغوت را شکست داده و به عنوان یک نظام جدید در سطح جهان خود را مطرح کند .

احسان قنبری افزود: در انقلاب اسلامی، مردم با دستان خالی توانستند اراده خود را بر قدرت‌مندان و صاحبان زور تحمیل کرده و استبداد و استکبار را سرنگون سازند.

وی بیان کرد: اتحاد و انسجام امروز مرهون رهبری هوشمندانه و مقتدرانه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده که تا امروز این انقلاب به ثمر رسیده است.

فرماندار کبودراهنگ از افتتاح و کلنگ‌زنی 238 پروژه با 112 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح‌ها موجب اشتغال‌زایی دائم برای 275 نفر می‌شود.

قنبری بیان کرد: از بین این طرح‌ها می‌توان به چند طرح مهم چون افتتاح خانه بهداشت روستای گزل ابدال با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان و کلنگ‌زنی مجتمع رفاهی گل تپه با 800 میلیون تومان اعتبار اشاره کرد که امروز انجام می‌شود.

وی اعلام کرد: 4 طرح با 40 میلیارد تومان اعتبار شامل شرکت فولاد راد با 88 میلیارد تومان و اشتغالزایی 170 نفر، شرکت کاویان پودر با 3 میلیارد و 400 میلیون تومان و نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی با زیربنای 140 هزار مترمربع و اعتبار 40 میلیارد تومان معادل 8 میلیون یورو با اشتغال موقت 38 نفر در حین ساخت و 5 نفر در حین بهره برداری از دیگر طرح‌های مهم کبودراهنگ در دهه فجر به شمار می‌رود.

قنبری افزود: افتتاح 3 مدرسه ابتدایی در 3 بخش کبودراهنگ و 11 پروژه بهداشتی درمانی که نزدیک به هزار و 800 متر مربع به فضاهای بهداشتی، درمانی اضافه می‌کند و گازرسانی به 6 روستا با 2 میلیارد و 415 میلیون تومان اعتبار نیز در دست انجام است.

 10 پروژه مخابراتی در اسدآباد به بهره‌برداری رسید  

رئیس مخابرات اسدآباد با اشاره به نصب رادیو ماکس مرکز سیدجمال با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، افزود:در راستای افتتاح و بهره‌برداری 10 طرح مخابراتی اسدآباد اعتباری افزون بر 4 میلیارد و 640 میلیون ریال هزینه شده است.

کریمی نوریان افتتاح 9 سایت ارتقا 3G به 4G، 3 سایت ADSL، نصب دیتا سوئیچ 2110 SW شهر آجین و روستاهای یوسف آباد و جنت آباد ، OLT  بر بستر فیبر نصرت آباد و حسن آباد امام و OSN550 رادیو ماکس مرکز سید جمال از پروژه های مخابراتی افتتاح شده این شهرستان در چهارمین روز دهه فجر برشمرد،تصریح کرد: در سطح شهرستان 3 کافوی نوری وجود دارد که شامل کافوی نوری مرکز سیدجمال با 1000 شماره ،کافوی نوری مرکز شهید باهنر با 2000 شماره و مرکز کافوی نوری ترمینال با1000 شماره در حال فعالیت هستند.

کریمی نوریان در ادامه با بیان اینکه کل روستاهای دارای دهیاری اسدآباد از شبکه دولت بهره مندند ،خاطر نشان کرد:پروژه بهره مندی دهیاری های از شبکه دولت از سال گذشته آغاز و در سال جاری به مرحله تکمیل رسید.

رئیس مخابرات اسدآباد همچنین بااشاره به اینکه کل شبکه بهداشت شهرستان اسدآباد در سطح روستاها به بستر اینترنت وصل هستند،تصریح کرد:در حال حاضر 50 هزار شماره نصب شده در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد 30 هزار شماره در حال کار بوده و از تعداد شماره های نصب شده ،15 هزار شماره به سطح روستاها اختصاص یافته است.

کریمی نوریان گفت:از 30 هزار شماره در حال کار، 10 هزار شماره تلفن در روستاها ،7 هزار در مرکز ولی عصر و 13 هزار در مرکز سیدجمال مشغول به کار هستند.

14 طرح عمرانی ،تولیدی، اقتصادی در بخش جوکار شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید

فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با چهارمین روز ایام دهه فجر تعداد 14 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی با اعتبار بیش از 3 میلیارد تومان در بخش جوکار ملایر به بهره‌برداری رسید.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال 146 پروژه تولیدی، عمرانی، کشاورزی و صنعتی با اعتبار 105 میلیارد تومان در شهرستان ملایر کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد اظهارداشت: درچهارمین روز از دهه فجر امسال عملیات اجرایی 14 طرح عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی شروع و تعدادی نیز به بهره‌برداری رسید .

وی با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند و ما مسئولان خدمتگزاران این ملت هستیم تصریح کرد: شهیدان انقلاب ، دوران مقدس و مدافعین حرم حق بزرگی بر گردن این انقلاب دارند و امروز همه ما مسئولان و ‌ملت باید در فکر و عمل از دیروان و ادامه دهندگان واقعی راه‌ شهدا بوده و با خدمت صادقانه به ملت بتوانیم وارثان واقعی راه شهدا باشیم.

فرماندار ویژه ملایر مهمترین وظیفه امروز مسئولان را انتقال و تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای نسل سوم و‌ چهارم انقلاب دانست و افزود: این انقلاب متعلق به همه مردم است و آنچه امروز بیش از گذشته حائز اهمیت بوده این است که باید تلاش کنیم با حفظ وحدت، همبستگی و همدلی و در سایه معنویت و اخلاق مداری مطالبات به حق مردم را بپذیریم و به دنبال راهکارهای مناسب برای مرتفع کردن ‌مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشیم .

 7 طرح در نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید

با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان نهاوند در چهارمین روز از دهه مبارک فجر 7 طرح با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این طرح‌ها شامل یک واحد خانه عالم به مساحت 60 متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات خیرین اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند ساخته شده که امروز افتتاح و‌به بهره‌برداری رسید.

افتتاح بیست و ششمین پست زمینی شهرستان نهاوند با ظرفیت 500 Kva برق شهید محمد سیاوشی  با اعتبار یک میلیارد ریال که برق شهرک طالقانی نهاوند را تامین می‌کند.

افتتاح نمازخانه دانشکده پیراپزشکی با اعتبار یک میلیارد ریال، افتتاح زمین ورزشی چندمنظوره دانشکده با اعتبار 700 میلیون ریال، بهره‌برداری از محوطه سازی و ساخت آلاچیق دانشکده با اعتبار 200 میلیون ریال، تجهیز اتاق‌های اداری و کلاس‌های آموزشی دانشکده پیراپزشکی با اعتبار 300 میلیون  ریال و تجهیز خوابگاه دانشجویی خواهران و برادران با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال.

همچنین بعدازظهر امروز با حضور فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان و کریم حمیدوند فرماندار نهاوند از محور نهاوند_آورزمان بازدید شد.

در این بازدید وضعیت چهار کیلومتر ابتدای این مسیر مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد که در ایام‌الله دهه فجر امسال فاز اول این طرح به بهره‌برداری می‌رسد. چهار کیلومتر ابتدای مسیر آورزمان از سمت نهاوند زیرسازی- آسفالت شده است و نصب نیوجرسی و خط کشی آن به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور