Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-29@02:27:14 GMT

​نام «اسرائیل» از لیست کشورهای فیس‌بوک حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۳۵۹۰

​نام «اسرائیل» از لیست کشورهای فیس‌بوک حذف شد

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پایگاه خبری آروتز شوا، امروز(یکشنبه) گزارش داد: فیس‌بوک به تازگی نام اسرائیل را از بین کشورهای لیست انتخابی برای کاربرانش حذف کرده است.
 
 «داو هیکیند» از مقامات یهودی آمریکایی در نیویورک در این باره گفت: اقدام فیس‌بوک در حذف اسرائیل از بین کشورهای لیست خود، یک اقدام کاملاً شرم آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 وی افزود: وقتی یک کاربر فیس بوک برای تشکیل پروفایل کاربری جدید تلاش می کند، از بین ۵۰ کشور خاورمیانه «اسرائیل» حذف شده و وجود ندارد .این در شرایطی است که مقامات فیس بوک به طور شرم آوری نام «فلسطین» را  همچنان در این لیست گنجانده اند.
 
داو هیکیند خطاب به مسئولان فیس‌بوک مدعی شد: فلسطین یک کشور نیست که شما آن را به عنوان یک کشور در لیست خود قرار داده‌اید!
 
 وی در ادامه افزود: البته مقامات فیس‌بوک می‌توانند بهانه‌هایی برای حذف اسرائیل از بین کشورهای انتخابی بیاورند اما این مسئله هرگز برای ما قابل پذیرش نیست.
 
داو هیکیند افزود:  مارک زوکربرگ، موسس فیس بوک پیش از این در سخنانی گفته بود من به عنوان یک یهودی زاده از پدر و مادرم یاد گرفته ام در برابر حمله به هرگونه از اعضای بشریت مقابله کنم! حالا من از او می‌خواهم که در برابر این حمله به یهودیان و اسرائیلی ها واکنش نشان دهد و پاسخی برای حذف نام اسرائیل از لیست کشورهای فیس‌بوک بدهد،  ما هرگز نمی پذیریم که فلسطین در این لیست حضور داشته باشد و اسرائیل جایی در آن نداشته باشد! این اقدام باید به زودی تصحیح شده و نام اسرائیل دوباره در فیس‌بوک گنجانده شود.
 
وی همچنین از کاربران فیس‌بوک خواست در اعتراض به حذف نام اسرائیل، اعتراضات خود را در این شبکه اجتماعی مطرح کرده و آن را به گوش مسئولان فیس‌بوک برسانند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!

شب گذشته مسابقات نهایی پلی آف یورو ۲۰۲۴ انجام شد و با صعود تیم‌های لهستان، اوکراین و گرجستان تکلیف ۲۴ تیم نهایی این رقابت‌ها مشخص شد. گروه بندی به شرح زیر است:

منبع: خبرآنلاین

tags # یورو 2024 سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • (عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • شکست اسرائیل در غزه/کابینه جنگ اسرائیل در حال فروپاشی است
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد