Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تحت هدایت آلگری با در هم کوبیدن حریف پایین‌ جدولی خود به صدر جدول رسید. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وسوم از رقابت‌های فوتبال باشگاهی سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از دیدارها یوونتوس با نتیجه پرگل 7 بر صفر میهمانش، ساسولو را در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکس ساندرو (9)، سامی خدیرا (24 و 27)، میرالم پیانیچ (38) و گونسالو ایگواین (63، 74 و 83) برای راه‌راه پوشان تورین موفق به گلزنی شدند. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با این برد 59 امتیازی شدند و صدر جدول را موقتاً از ناپولی گرفتند.

میلان هم در دیداری خارج از خانه برابر اودینزه تن به تساوی یک - یک داد. سوسو در دقیقه 9 برای روسونری و جان‌لوئیجی دوناروما (گل به خودی) در دقیقه 76 برای اودینزه گلزنی کردند. شاگردان جنارو گتوسو از دقیقه 68 در پی اخراج داویده کالابریا 10 نفره به بازی ادامه می‌دادند.

جدول رده‌بندی سری A را اینجا ببینید.

در سه دیدار دیگر هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آتالانتا یک - کیه‌وو ورونا صفر

بولونیا یک - فیورنتینا 2

کالیاری 2 - اسپال صفر

همچنین از ساعت 23:15 امشب، بنونتو پذیرای ناپولی است.

انتهای پیام/

R1015161/P1015145/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری آ یوونتوس

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد

استفانو پیولی برای چهارمین فصل پیاپی، میلان را به چمپیونزلیگ رساند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. با این نتیجه، صعود میلان به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از نظر‌ آمار و احتمالات، قطعی شد.

میلان اگرچه در خانه مقابل جنوا به نتیجه ای بهتر از تساوی ۳-۳ نرسید اما به لطف تساوی رم و یوونتوس، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردان پیولی رزرو شد. ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارای ۵ سهمیه است. تاکنون دو سهمیه را اینتر و میلان برای خود رزرو کرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!