Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «ميثم مروستي» بيستم بهمن‌ماه ورک‌شاپ نوازندگي استوديويي ويولن را برگزار خواهد کرد. اين موزيسين که بيست سال از فعاليتش در عرصه موسيقي مي‌گذرد در اين کارگاه آموزشي، شيوه‌هاي نوازندگي و ضبط در استوديو را تدريس مي‌کند. ميثم مروستي درباره اين کارگاه آموزشي گفت:«شايد براى هر نوازنده و خواننده حرفه‌اى يا نيمه حرفه‌اى، اجرا و ضبط در استوديو جذابيت‌هاى مختص به خود و در عين حال مشكلات و مسائل منحصر به خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بيست سال فعاليت و ضبط و توليد در استوديو، قطعاً بر اين باور هستم كه اجرا و ضبط مطلوب و قابل قبول در استوديوى موسيقى با روش‌هاى رايج امروز موسيقى ما و برآورده‌كردن انتظارات و خواسته‌هاى آهنگسازان در اجراى سبك‌ها و شيوه‌هاى متفاوت؛ در هر سطحى از نوازندگى نيازمند تجربه و توجه به ظرايف و نكات متفاوتى نسبت به اجراى كنسرت و موارد مشابه و همچنين آشنايى با تكنيك‌هاى مربوط به كار در استوديو است.»
او در ادامه اعلام کرد:« ورک‌شاپ پيش رو با ظرفيت محدود (به دليل برگزارى كارگاه به شيوه عملى و محدوديت فضا در استوديوى موزه موسيقى تهـران) براى نخستين بار در ايران به بررسى شيوه‌هاى متنوع نوازندگى ويولن در اجراى فرم‌ها و سبك‌هاى گوناگون و رايج موسيقى حال حاضر در ايران، فنون و تكنيك‌هاى كاربردى نوازندگى و ضبط در استوديو (براى اغلب سازها و البته با تمركز بر ساز ويولن و ويولا)، آشنايى مقدماتى با روش هاى ضبط از طريق نرم افزار و ادوات موجود در يك استوديو و بداهه نوازى در استوديو خواهد پرداخت. اميدوارم با توجه به افزايش توليدات موسيقى در كشورمان و نياز قطعى به ارتقاى كيفيت در بخش‌هاى متنوع و متفاوت توليد يك اثر (خصوصأ در بخش اجرا، نوازندگى و ضبط) كارگاه موجود مورد توجه و استقبال علاقه‌مندان به اين حوزه و دوستداران موسيقى قرار گيرد.»
اين برنامه توسط آکادمي نم برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان براي ثبت نام مي‌توانند به آيدي namm_music در تلگرام پيام بدهند. همچنين کانال تلگرام t.me/namm_academy اخبار و جزئيات اين کارگاه آموزشي را منعکس مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه نمایشگاه و کارگاه خیابانی ۲ روزه نقاشی وعده صادق به مناسبت حمله مشروع و غرور آفرین تنبیهی سپاه سرافراز ایران اسلامی به رژیم منحوس، جعلی و متجاوز صهیونیستی در بلوار نوبهار کرمانشاه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

این برنامه با مشارکت خوب هنرمندان و استقبال شهروندان در ادامه سیاست‌های مردمی سازی جریان‌ها و رویدادها هنری و سهولت دسترسی شهروندان به بازدید از آفرینش‌های بدیع هنرمندان و همچنین بهره برداری از ابزارهای هنری جهت ابلاغ پیام‌های متعالی، ارزشمند، دینی، ملی و ابلاغ مجاهدت‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران اسلامی برگزار گردید

کد خبر 6082807

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی