Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس زارع مهذبیه، یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: علی محبی در آخرین روز این رقابت ها در ماده هفتگانه نشان برنز گرفت و افتخاری دیگر برای فارس و کشورمان کسب کرد، در این ماده ماجد الزاید از کویت نشان طلا گرفت و میلاد امیری از ایران نشان نقره را به خود اختصاص داد.
وی اضافه کرد: پیش از این ورزشکار فارسی، الناز کمپانی در دو 60 متر با مانع ضمن شکستن رکورد خودش مدال نقره گرفت و سارا ندافی هم در این ماده مدال برنز بر گردن آویخت و مریم نوروزی هم در ماده پرتاب وزنه نشان نقره را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع مهذبیه ادامه داد: پنج ورزشکار از استان فارس به همراه تیم ملی در رقابت های داخل سالن آسیا حضور داشتند که چهار نفر موفق به کسب مقام شدند و مسلم نیا دوست هم در ماده 1500 متر نتوانست مقام کسب کند با این حال دوندگان فارس کارنامه بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند.
هشتمین دوره رقابت ها ی دو و میدانی زنان و مردان داخل سالن آسیا به مدت سه روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و در پایان تیم قزاقستان با کسب هفت طلا، چهار نقره و یک برنز به مقام قهرمانی رسید، تیم ایران با پنج طلا، 9 نقره و 10 برنز نایب قهرمان شد و تیم قطر با چهار طلا سه نقره و 2 برنز به مقام سوم دست یافت.
در این رقابت ها 360 ورزشکار از 22 کشور شرکت داشتند.
7368 /6118
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل

چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم - مشهد و بالعکس با تکیه بر توان و تولید داخل راه اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، غلامحسین دباغ با اشاره به راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری 5 ستاره قم - مشهد و بالعکس گفت: صفر تا صد آن تولید داخلی بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت این قطار افزود: این قطار 4 تخته و 5 ستاره بوده که ظرفیت آن 320 نفر است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت 15:45 و از مشهد ساعت 20:45 خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، عنوان کرد: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطارهای مسافربری به خصوص در بین شهرهای زیارتی دارد.

به گزارش تسنیم، راه‌آهن قم بیش‌از 509 کیلومتر خط اصلی، 30 کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و 50 کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از 15 ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از 28 هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از 15 هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه 50 رام قطار مسافری و 30 رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان