Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد- مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه گفت:حضور رییس قوه‌قضاییه در بیمارستان برای انجام بررسی‌های پزشکی دوره‌ای است.
به گزارش خرداد از ایلنا، حسن رحیمی با اعلام این خبر افزود: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به منظور بررسی و درمان عارضه مختصر جسمی و بررسی‌های پزشکی دوره‌ای در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه با اشاره به برخی اخبار منتشره در رسانه ها بویژه فضای مجازی که موجب بروز برخی نگرانی ها شده بود اعلام کرد: خوشبختانه جای نگرانی نیست و ایشان تا ساعاتی دیگر مرخص می شوند. برچسب ها: قوه‌قضاییه ، بیمارستان ، آملی لاریجانی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان