Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران از احداث ۳۳ کلاس درس جدید توسط بنیاد برکت در استان خبر داد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران، سید رضا هادیان اظهار داشت: چهار طرح اموزشی و یک طرح عمرانی که با هزینه بیش از 18 میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت تامین اعتبار شد این هفته همراه با دهه فجر در استان به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهار طرح آن شامل مدارسی با 33 کلاس درس بوده که در شهرستان‌های ساری، نکا، گلوگاه و کلاردشت ساخته شده است. این مدارس با همکاری بنیاد برکت و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد  اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مازندران ادامه داد: طرح پل روستای برد در پشتکوه چهاردانگه ساری از دیگر طرح‌های افتتاحی در دهه فجر امسال است.

وی بیان کرد: بنیاد برکت مازندران در سالجاری تا قبل از دهه فجر، 12 مدرسه در مازندران با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال احداث کرد. بنیاد برکت مازندران وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تاکنون سه هزار میلیارد ریال جهت محرومیت‌زدایی در مازندران سرمایه‌گذاری کرده است.

هادیان گفت: قرارداد ساخت 31 مدرسه با 199 کلاس درس، از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مازندران منعقد شد که تاکنون 21 مدرسه به بهره برداری رسید. میزان سرمایه‌گذاری برای ساخت این مدارس 207 میلیارد و 113 میلیون ریال اعلام شد.

بنیاد برکت از نهاد های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که از سال 88 کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری جهاددانشگاهی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه‌های مختلف صنعتی

در جلسه مشترک رییس جهاددانشگاهی و برخی معاونان و مدیران ارشد این نهاد با مدیرعامل و عضو هیأت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن واسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر تقویت و توسعه همکاری‌های دو مجموعه در حوزه‌های مختلف صنعتی تأکید شد.

به گزارش ایسنا، نشست مشترک حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و حمیدرضا شیران مدیرعامل و عضو هیأت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور برخی معاونان و مدیران ارشد این نهاد برگزار شد.

مسلمی نائینی در ابتدای این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاددانشگاهی گفت: به فرموده ایشان این نهاد جزء مولودهای انقلاب است و از ابتدای تشکیل و حتی در دوران دفاع مقدس توانسته کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف در کشور انجام دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: جهاددانشگاهی با بهره گیری از توان و ظرفیت متخصصان و فناوران خود در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، فنی مهندسی، پزشکی، علوم انسانی و... توانسته اقدامات مهمی انجام دهد و دستاوردهای بزرگی به ثمر برساند. از جمله در حوزه پزشکی و سلول‌های بنیادی و درمان ناباروری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی یکی از بهترین پژوهشگاه‌های کشور در سطح دنیا است که توانسته نام ایران را در دنیا سربلند کند.

رییس جهاددانشگاهی افزود: این نهاد در حوزه‌های فنی مهندسی هم توانسته در دوران دفاع مقدس اقدامات بسیار مهمی در حوزه صنایع نظامی و دفاعی انجام دهد.

در ادامه این نشست مشترک حمیدرضا شیران مدیرعامل و عضو هیأت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیان کرد: جهاددانشگاهی و هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر در گذشته نیز ارتباطات و تفاهم‌های خوبی با یکدیگر داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: موارد بسیاری وارد کشور می‌شود که شاید بخشی از آن را نتوانیم در کشور تولید کنیم، اما بخش زیادی از آن قابلیت تولید در داخل کشور را دارند. مدیرعامل و عضو هیأت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: رویکردمان در هر جایگاهی که قرار داشته‌ایم همواره بر این بوده که بتوانیم با حوزه صنعت و مجموعه‌های دانشگاهی ارتباطات خوبی داشته باشیم و از آنها حمایت کنیم که انصافا بهره‌های خوبی هم از این طریق به دست آوردیم.

شیران با ابراز امیدواری از تقویت روابط با مجموعه جهاددانشگاهی گفت: امیدواریم اکنون که در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حضور داریم نیز بتوانیم همکاری‌های خوبی با مجموعه‌ جهاددانشگاهی داشته باشیم، چراکه در حوزه‌های مختلف صنعتی، نفت، آموزشی و... توانمندی بسیار خوبی دارد و تلاش می کنیم تا با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بتوانیم ارتباط و همکاریهایمان با این نهاد انقلابی را توسعه دهیم.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در این نشست مشترک که برخی از معاونان و روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در حوزه صنعتی حضور داشتند، هر یک به ارائه گزارشی از دستاوردها و تولیدات واحدهای سازمانی خود در حوزه‌های صنعتی، نفت، صنایع نظامی، مخابراتی، آموزشی و فنی و مهندسی پرداختند و توسعه همکاری مجموعه خود با مجموعه هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اعلام کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان
  • رزمایش همدلی و احسان در کهگیلویه وبویراحمد
  • رزمایش همدلی و احسان
  • توسعه همکاری جهاددانشگاهی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه‌های مختلف صنعتی
  • ساخت ۲۲۰ مدرسه و ۲۵ خانه بهداشت در مناطق محروم جنوب ایران
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو توسط بنیاد ۱۵ خرداد
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو در غرب کشور
  • ساخت خوابگاه برای دختران دانشجوی غرب کشور/ معرفی زوجین برای دریافت تسهیلات «ایران جوان»
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو در غرب کشور/ معرفی ۱۲۰۰ زوج جوان برای دریافت تسهیلات «ایران جوان»
  • توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در استان قزوین