Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛در جشنواره غذاهای سنتی و محلی  بیش از ۱۵ غذای محلی و سنتی شامل کشک سیاه ،کاچی ، انواع اشکنه ، انواع کماچ و ... توسط همکاران بهزیستی تهیه و به نمایش گذاشته شد .

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  کارشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان با حضور در مرکز مثبت زندگی ۱۰۲۱ شهر کشاورز کارگاه مهارتهای زندگی ، مسئولیت پذیری و خودآگاهی و بهبود روابط زوجین و رفتارهای پرخطر برای زنان سرپرست خانوار و همچنین زوجین تحت پوشش بهزیستی برگزار شد.

رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : با هماهنگی های لازم با روانشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان و رایزنی با مراکز مثبت زندگی طی هفته آتی کارگاه های متعدد در مراکز مثبت زندگی شهرستان برای زنان سرپرست خانوار و زوجین تحت پوشش بهزیستی برگزار خواهدشد .

مهری داداشیان افزود : این کارگاه ها در خصوص خودآگاهی زوجین از روابط ۵ سال اول زندگی مشترک و همچنین دوره های مسئولیت پذیری برای زنان سرپرست خانوار بسیار مفید و تاثیر گذار می باشد .

در این کارگاه آموزشی تعداد ۲۰ نفر از جامعه هدف تحت پوشش مرکز مثبت زندگی ۱۰۲۱ شهر کشاورز شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در یزد
  • برگزاری نوروزگاه در حمام شیخ سلماس
  • برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در بهزیستی سلماس
  • برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ
  • برگزاری رویداد عطر نان در یزد
  • برگزاری مراسم آیینی سنتی نوروز در ایستگاه راه‌آهن رشت
  • برگزاری مشترک جشن نوروز از سوی ۱۰ کشور در آلمان
  • هر روستا یک خانه ورزش روستایی
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • بازار سنتی کرمانشاه یکی از جاذبه های گردشگری با معماری سنتی و منحصر به فرد