Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@02:13:07 GMT

درگیری با شرور مسلح و تیراندازی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۵۳۱۶

درگیری با شرور مسلح و تیراندازی در مشهد

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار قادر کریمی در جمع خبرنگاران به تشریح دلایل تیراندازی در محدوده خواجه ربیع مشهد پرداخت و اظهارکرد : تیم های دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی یکی از عاملان اصلی شرارت ، عربده کشی و اخلال در نظم و امنیت شبانه را تحت تعقیب قرار دادند.


وی افزود: این متهم که جوانی ۲۵ ساله است در آخرین اقدام شرورانه خود در حالی که رفتار و حرکاتش نشان می داد حالت طبیعی ندارد ساعت یک بامداد پس از عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد برای خانمی جوان ایجاد مزاحمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری خواجه ربیع پس از این اقدامات برای دستگیری این فرد شرور وارد عمل شدند که متهم در هنگام دستگیری مقاومت نشان داد و حتی به سوی افسر پلیس حمله ور شد که ماموران انتظامی با افشانه فلفلی و سپس تیراندازی هوایی او را زمین گیر و از این فرد شرور یک قبضه چاقو و یک عدد کارت عابر بانک کشف شد.


کریمی تصریح کرد: پلیس به پشتوانه همکاری های مردمی و حمایت دستگاه قضائی با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد جدی و قاطعانه ای می کنند و امنیت در حاشیه شهر مشهد از خطوط قرمزی است که پلیس به هیج قیمتی حاضر نخواهد شد خدشه ای به آن وارد شود.
 

مهر

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد