Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@04:56:47 GMT

پلاسکو بار دیگر در «چهار راه استانبول» فروریخت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۵۴۹۱

پلاسکو بار دیگر در «چهار راه استانبول» فروریخت

رکنا: مصطفی کیایی این بار با یک داستان واقعی پا به جشنواره فیلم فجر امسال گذاشت و توانست با روند جذاب قصه، مخاطب را تا آخرین لحظه روی صندلی سالن بنشاند.

مصطفی کیایی در فیلم سینمایی Movie «چهار راه استانبول» به سراغ سوژه ای رفته بود که اصل آن از یک تراژدی در سال قبل سرچشمه می گیرد. حادثه Incident ای که دی ماه سال قبل برای ساختمان پلاسکو رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرده داستان های مختلفی در فیلم کیایی وجود داشت که به نظر می رسد این کارگردان نسبت به فیلم های قبلی خود نگاه متفاوتی داشته است. از این جهت که چفت و بست خرده داستان ها در قصه کاملا مشهود بود و انسجام آنها در فیلم خودنمایی می کرد.

بار دیگر مصطفی کیایی از زوج محسن کیایی و بهرام رادان به عنوان نقش های اصلی قصه استفاده کرده بود. به طوری که در برخی سکانس ها، تماشاگر فیلم احساس می کرد بخشی از فیلم «بارکد» را مشاهده می کند. به دلیل اینکه طنازی این دو بازیگر Actor و عکس العمل آنها کاملا شبیه بازی در «بارکد» بود.

شاید «چهار راه استانبول» در برخی سکانس ها مثل بازی تکراری بهرام رادان، محسن کیایی و سحر دولتشاهی دارای ضعف هایی بود، اما مخاطب سینما Cinema به راحتی نمی تواند از کنار این فیلم بگذرد. روند جذاب قصه و به تصویر کشیدن فروریختن ساختمان پلاسکو با جلوه های بصری به شکل درست، بازی مناسب و قبل قبول آتش نشانان فیلم به ویژه مهدی پاکدل توانست مخاطب سینما را تا آخرین لحظه روی صندلی سالن ها بنشاند.

از طرف دیگر بار احساسی قصه مخصوصا در هنگام فروریختن ساختمان پلاسکو در حد قابل قبول بود. به نظر می رسد کیایی در این فیلم رشد محسوسی نسبت به سایر کارهایش داشته است. در نهایت می توان گفت که چهار راه استانبول فیلم محترم و دوست داشتنی برای مخاطبان هنر Art هفتم است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • بازداشت چند داعشی در استانبول