Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام شرکت معتبر بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(isqi)در سه ماهه دوم سال 96، خودروسازی کارمانیا موفق به کسب مقاوم دوم در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش و نیز مقام کلی چهارم در امر رضایتمندی مشتریان از فروش خودرو گردید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، طبق گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران (ISQI) از وضعیت رضایتمندی مشتریان در فرآیندهای فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری در تابستان 96، شرکت خودروسازی کارمانیا رتبه دوم در فرآیند خدمات پس از فروش و رتبه چهارم در فرآیند فروش را در میان شرکت های عرضه کننده خودروهای سواری، کسب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش رضایت سنجی خدمات پس از فروش شامل 3 بخش ادراکی،‌ عملکردی و جامع است.

در بخش ادراکی شاخص هایی همچون زمان صرف شده، برخورد و پاسخگویی،‌ هزینه پرداختی و کیفیت خدمات و شبکه خدمات پس از فروش بررسی شده است که شاخص های برخورد و پاسخگویی و زمان صرف شده بیشترین امتیاز ها را به خود اختصاص داده اند.

در بخش عملکردی مواردی همچون ارائه صورت حساب، رفع کامل ایرادات،‌ پذیرش خودرو در نمایندگی ها بررسی شده است که در این میان بیشترین امتیاز مربوط به شاخص پذیرش خودرو در نمایندگی ها است.

در بخش گزارش جامع آیتم های بررسی شده در 2 بخش قبلی، بررسی و امتیاز کلی بیان می شود.

و در نهایت با مجموع موارد فوق شرکت خودرو سازی کارمانیا با وجود کمتر از یکسال از حضور محصولات خود در بازار عظیم خودروی ایران، موفق به کسب رتبه دوم درمیان شرکت های قَدَر خودروساز شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، هیوا لهونیان ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح تکخوانی برق روستاها در راستای توسعه عدالت اجتماعی و توسعه‌ی پایداری برق روستاها اجرا می‌شود، اظهار کرد: با برنامه ریزی های مدون و راهبردی این شرکت در طول چند سال اخیر، بیش از ۸۵ درصد از روستاهای سطح استان تاپایان سال ۱۴۰۲ طرح تکخوانی اجرا و به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ۱۵ درصد روستاهای سطح استان مشمول این طرح باقیمانده است، گفت: در سال جاری با برنامه ریزی های منسجم و دقیق، کنتور برق ۲۳۶ روستای باقیمانده که مشمول ۱۴ هزار و ۷۸ خانوار روستایی می‌باشد از حالت باز فروش خارج و با احتساب آن تمام روستاهای استان، طرح تکخوانی اجرا و عملیاتی می‌شود.

لهونیان با اشاره به اینکه در کل استان یکهزار و ۶۱۵ روستای دارای سکنه وجود دارد، گفت: از این تعداد روستا، تاکنون کنتور برق هزار و ۳۷۹ روستای استان تکخوانی و از حالت باز فروش خارج شده است.

وی یکی از رویکردها و اهداف این شرکت در راستای توسعه عدالت اجتماعی، طرح «تکخوانی» کردن برق روستاها را خواند و گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به قرائت کنتورهای باز فروش و تطبیق با کنتورهای مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی در تعدادی محدود از روستاها، شفافیت و سهل الوصول شدن مطالبات مشترکین، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت در صورتحساب‌های مصرفی مشترکین مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه یکی از مطالبات همیشگی روستاییان تأمین برق پایدار و بهره مندی از شرایط انشعاب و انرژی همچون مشترکین شهری است، افزود: در همین راستا با هدف ساماندهی قرائت و استفاده روستاییان از خدمات غیرحضوری، طی سه سال اخیر طرح تکخوانی نمودن برق مشترکین روستایی با جدیت در دستورکار این شرکت قرار گرفته است.

شایان ذکر است با اجرای این پروژه منبعد روستاییان می‌توانند بخش عمده‌ای از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و در بستر اینترنت یا از طریق “اپلیکیشن برق من” دریافت کنند که از جمله این خدمات می‌توان به دریافت و پرداخت صورتحساب، مشاهده روند مصرف، دریافت انشعاب آمپری و آزمایش لوازم اندازه‌گیری و…. اشاره کرد.

در حال حاضر بیش از ۷۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و اداری از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره مند هستند.

کد خبر 6085434

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی