Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابراهیم عزیزی یکشنبه در نشست تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به مناسبت دهه فجر در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: سیاست های کلی نظام چراغ روشن و نقشه راه انقلاب اسلامی است.
به گفته وی، این سیاست ها در قوه قضاییه نیز در 17 بند ابلاغ شده و در برنامه ششم توسعه نیز 4 برنامه راهبردی برای قوه قضاییه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را مردمسالاری دینی و اسلامی عنوان کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم در سرنوشت خود سهیم شدند در حالی که رژیم ستمشاهی پهلوی با مردمسالاری ضدیت داشت.
وی یادآور شد: جمهوریت شکل و اسلامیت محتوای انقلاب اسلامی ایران است و مردمسالاری دینی در ایران بر اساس آموزه های قرآنی و اسلامی است.
به گفته وی، یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران وجود ولایت فقیه است و ولی فقیه ضد دیکتاتوری است، زیرا دیکتاتور مردم را به خود فرا می خواند، اما ولی فقیه مردم را به سوی خداوند هدایت می کند.
عضو سابق شورای نگهبان، دستاورد دیگر انقلاب اسلامی ایران را قانون اساسی عنوان کرد و گفت: در هیچ کجای دنیا مانند ایران قانون اساسی از سوی منتخبان مردم مصوب نشده است و در ایران، قانون اساسی را منتخبان مردم در خبرگان تصویب کرده اند.
عزیزی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته اشاره کرد و افزود: ایران پس از انقلاب اسلامی ایران به دستاوردهای مهمی در حوزه های تولید علم، دفاعی، صنعتی، زیربنایی و بخش های مختلف دست یافته است.
به گفته وی، تا پیش از انقلاب اسلامی ایران تعداد دانشجویان در کشور کمتر از 160 هزار نفر بود، اکنون تعداد دانشجویان بیش از 4.5 میلیون نفر رسیده است که این آمار جدا از تعداد استادان، دانشگاه ها و دانش آموختگان در این سالها می باشد.
عزیزی یادآور شد: دستاوردهای ایران اکنون بر قله افتخار است و دشمن همواره با این دستاوردها و اصل نظام انقلاب اسلامی مخالفت دارد و همه برای انقلاب اسلامی فداکاری می کنند و اگر دشمن در برابر اراده انقلابی مردم بایستد، نابود می شود.
به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران در امتداد و ادامه راه عاشورا و مکتب حسین است و امروز پرچمدار این مکتب مقام معظم رهبری است و دشمنان همان یزیدیان هستند که نمادشان عوض شده است و نماد امروز یزدیان همان آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است.
به گزارش ایرنا، این آیین از سوی ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری با همکاری دادگستری و کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر با حضور جمعی از قضات، استادان دانشگاه ها و دانشگاهیان برگزار شد.
برنامه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناسبت سی و نهمین فجر انقلاب به مدت 10 شب در مصلی شهرکرد در حال برگزاری است.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه