Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@05:21:19 GMT

۱۰۰۰ نفر عضو سازمان بسیج مهندسین استان یزد هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۶۲۴۶

۱۰۰۰ نفر عضو سازمان بسیج مهندسین استان یزد هستند

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد با بیان اینکه تا کنون ۱۰۰۰ نفر در سازمان بسیج مهندسین استان یزد عضو هستند اضافه کرد: از شش هزار نفر مهندس در رشته‌های مختلف، هزار نفر عضو سازمان بسیج مهندسین هستند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهندس امیدی امشب در نخستین همایش مهندسین بسیجی و یادواره 54 شهید مهندس استان یزد که در سالن فرهنگسرای غدیر استان یزد برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین در سال 79 تشکیل و هدف آن‌هم گردآوری تجارب موفق و سازنده مهندسین بسیجی در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد با بیان اینکه تربیت مهندسین بسیجی و سازماندهی آن از دیگر اهداف سازمان بسیج مهندسین عنوان کرد و گفت: خروجی‌های بسیار مناسب در جذب و سازماندهی در این سال‌ها از فعالیت‌های مناسب این سازمان در این سالهاست.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج مهندسین در سال 92 به سه قسمت تقسیم شد افزود: این سازمان به سه قسمت بسیج عمرانی، بسیج صنعت معدن و بسیج کشاورزی تقسیم شد.

امیدی با بیان اینکه تا کنون 1000 نفر در سازمان بسیج مهندسین استان یزد عضو هستند اضافه کرد: از شش هزار نفر مهندس در رشته‌های مختلف، هزار نفر عضو سازمان بسیج مهندسین هستند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد خاطرنشان کرد: گروه تخصصی مدیریت شهری، مسکن، معماری و شهرسازی حمل و نقل، آب، مدیریت بحران آب و محیط زیست هفت گروه تخصصی در سازمان بسیج مهندسین استان یزد فعالیت تقسیم شدند.

وی اضافه کرد: هر کدام از اعضای عضو در سازمان مهندسین استان یزد در هفت گروه تخصصی عضو و در این گروه‌ها جلسات هفتگی و ماهانه برگزار می‌شود و در آن به بررسی مسائل و مشکلات در عرصه‌های مختلف می‌پردازند.

امیدی در پایان تأکید کرد: از تمام مهندسینی که علاقه به حضور در سازمان بسیج مهندسین دارند دعوت می‌شود تا برای رسیدن به اهداف مقدس بسیج بتوانیم از تخصص همه دوستان استفاده کنیم و هر گونه آمادگی را در این زمینه داریم.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحمزه خزایی عصر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در این استان فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است، افزود: شعار سال جاری این هفته «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج به عنوان گسترده‌ترین شبکه مردمی از بطن جامعه و جنس مردم همواره در همه شرایط در کنار مردم ایستاده است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به‌عنوان حلقه‌های میانی یکی از اساسی‌ترین گروه‌های سازمان یافته بسیج محسوب می‌شود که در بحث خدمات رسانی به مردم فعالیت دارد.

خزایی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بر عهده بسیج سازندگی است، اضافه کرد: در بحث خدمات رسانی خصوصاً در روستاها و حاشیه شهر و همچنین امدادرسانی در حوادثی از جمله سیل و زلزله اقدامات ماندگاری به ثبت رسانده است.

وی از اجرای ۳۳۰ عنوان ویژه برنامه توسط نواحی و اقشار بسیج طی هفته بسیج سال جاری در این استان خبر داد و افزود: حضور در مصلاهای نماز جمعه و برپایی میز خدمت، دیدار جهادگران با مسئولان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از برنامه‌های این هفته در کرمانشاه است.

به گفته خزایی، اعزام بیش از ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع کمک‌های مومنانه، افتتاح چندین پروژه آبرسانی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و… از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در این استان است.

کد خبر 6095294

دیگر خبرها

  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد