Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، هتل «ریتز کارلتون» ریاض که حدود سه ماه گذشته به «زندان طلایی» برای ده ها شاهزاده، شخصیت سیاسی و تاجر سعودی تبدیل شده بود، از یازدهم فوریه پذیرای مسافران عادی خواهد بود.

مسئول پذیرش هتل ریتز کارلتون روز یکشنبه اعلام کرد از ظهر روز 11 فوریه، رزرواسیون ها از سر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، تاریخ 14 فوریه برای از سرگیری کار هتل اعلام شده بود.

این هتل لوکس که به طور معمول محل تردد رؤسای جمهور، وزرا و تجار است، از چهارم نوامبر همزمان با موج گسترده پاکسازی‌ها  در عربستان سعودی درچارچوب آنچه که مبارزه با فساد مالی ادعا شده بود (و به دستور محمد بن سلمان، ولیعهد جنجالی عربستان سعودی صورت گرفت) تعطیل شد.

شمار بسیاری از شخصیت ها از جمله 381 فرد مظنون که تحت پیگرد قرار داشتند در هتل ریتز کارلتون در بازداشت بودند و به این ترتیب این مکان به یکی از معروفترین هتل های دنیا تبدیل شد. در بین افراد بازداشتی که در این هتل اقامت داشتند، ولید بن طلال، پسر عموی ولیعهد عربستان حضور داشت. وی بیست و هفتم ژانویه آزاد شد.

سعود المعجب، دادستان کل عربستان سعودی گفت توافق هایی که با برخی از این متهمان صورت گرفت به مقامات سعودی امکان داد بیش از 400 میلیارد ریال (107 میلیارد دلار) پول از آنها به دست آورند. وی گفت 56 نفر همچنان در بازداشت هستند، اما ریتز کارلتون تنها محل بازجویی این متهمان نبود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد