Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ داود یاوری  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:  در استان هدف ایجاد اشتغال است نه جذب تسهیلات و برای این منظور کمیته‌های نظارت هم در نظر گرفته شده است و تا کنون 95 درصد اعتبارات مقام معظم رهبری جذب و پرداخت شده است.

یاوری‌ 40 درصد از فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه‌ها را در استان جویای کار دانست و افزود: هر واحد جذب کارورز داشته باشد در طی آموزش کارورز از پرداخت شامل تامین اجتماعی معاف است و بابت هر کارورز هم مبلغ 270 تا 350 هزار تومان می‌تواند دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاوری در خصوص سامانه رصد، اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت کنند و تا‌کنون 15 هزار و 162 نفر در این سامانه ثبت شده‌اند.

وی از افزایش سه برابری حقوق و مزایای مدد‌جویان زیر پوشش بهزیستی در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: ساخت ساختمان درمانگاه بهزیستی در سرپل‌ذهاب در دست اقدام است با توجه به اینکه زمین آن باید از طرف استانداری تأمین شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در مناطق زلزله‌زده استان پرداخت مستمری به بازنشستگان را داشته‌ایم، بازرسان و معاونت کار‌آفرینی و اشتغال در منطقه به منظور ارزیابی افرادی که در اثر زلزله کار خود را از دست داده یا جویای کار هستند، حضور فعال دارند.

انتهای پیام/ز


در مناطق زلزله‌زده استان پرداخت مستمری به بازنشستگان را داشته‌ایم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در استان بوشهر به ۶.۱ درصد کاهش یافت. - اخبار استانها -

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت هفته کار و کارگر، جمعیت بیمه شده کارگری تحت پوشش تأمین اجتماعی را 354 هزار نفر دانست و اظهار داشت: این کارگران در 23 هزار واحد کارگری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه کارگری و اشتغال شده است گفت: در 2 سال گذشته افزون بر 58 هزار اشتغال در استان بوشهر ایجاد شد که این تعداد شغل در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در دولت سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته 2 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

کشاورزی نرخ بیکاری در استان بوشهر را 6.1 درصد اعلام و بیان کرد: میزان مشارکت اقتصادی در استان بوشهر به 41.8 درصد رسیده است که نشان از رونق این عرصه دارد.

وی رسیدگی به مطالبات کارگران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته 8 هزار مورد رأی به شکایات کارگران در هیئت‌های حل اختلاف و هیئت‌های تشخیصی استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تأکید بر توجه به اصلاح ساختار مشاغل سخت و زیان‌آور اضافه کرد: اکنون بخشی از مشاغل در استان بوشهر در این عرصه سردرگم هستند که نیاز به اصلاح ساختار مشاغل است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات