Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@15:39:49 GMT

اقتصادی‌ترین گوشی تلفن از نگاه روسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۷۶۵۳

گوشی‌های برتر تلفن همراه در بازار روسیه از نگاه کاربران معرفی شدند.

به گزارش ایسنا از ریافان، بهترین گزینه خرید تلفن همراه از نظر قیمت و کیفیت آن در سال ۲۰۱۷ میلادی به هواوی Honor ۹ رسید و پس از آن گوشی های مدل شیامی Mi۶، سامسونگ گلکسی A۵، ایسوس ZenFone ۴ و ال جی G۶ به عنوان اقتصادی‌ترین گوشی‌ها شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در میان پرچمدارهای گرانقیمت گوشی‌های تلفن همراه به ترتیب سامسونگ گلکسی S۸ پلاس، آیفون X و هواوی Mate ۱۰ Pro بیشترین مقبولیت را دارند.
بهترین طراحی و زیبایی را سونی اکسپریا XZ۱ از آن خود کرده و دوربین سامسونگ گلکسی نوت ۸ بهترین دوربین عکاسی تلفن همراه لقب گرفت.
بیش از ۱۳۰ هزار نفر در این نظرسنجی عمومی در سراسر روسیه شرکت کرده بودند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل لمس سری گلکسی اس ۲۳؛ سامسونگ می‌گوید گوگل مقصر است!

سامسونگ در اواخر ماه مارس سال جاری میلادی بروزرسانی One UI 6.1‌ را برای سه مدل سری گلکسی اس ۲۳ عرضه کرد. از آن زمان تا به امروز، بسیاری از کاربران سری پرچمدار سال ۲۰۲۳ سامسونگ گزارش داده‌اند که پس از نصب بروزرسانی موردنظر، عملکرد لمسی گوشی‌های آن‌ها با مشکل مواجه شده است.

به طور دقیق‌تر، نمایشگر سری گلکسی اس ۲۳ به درستی به لمس پاسخ نمی‌دهد و کاربران در بعضی از موارد باید چندبار صفحه را لمس کنند تا تسک موردنظر آن‌ها انجام شود. حتی چندین کاربر ادعا کرده‌اند که پس از دریافت بروزرسانی One UI 6.1 عملکرد لمسی گوشی آن‌ها به طور کل از کار افتاده است.

به گزارش جی اس ام، حالا سامسونگ به تازگی وجود مشکل لمس سری گلکسی اس ۲۳ را تایید کرده ولی ظاهرا ایرادی به غول فناوری کره وارد نیست. در این راستا، برند کره‌ای ادعا کرده که گوگل مقصر پدیدار شدن مشکل مذکور است چرا که احتمالا Discover Feed برنامه گوگل سبب اختلال در عملکرد لمس سری گلکسی اس ۲۳ شده است. 

سامسونگ اذعان داشته که گوگل از مشکل لمس گوشی‌های سامسونگ آگاه است و به زودی این مشکل برطرف می‌شود. تا زمان رفع این موضوع، سامسونگ یک راه‌حل موقتی را در اختیار کاربران قرار داده است. 

طبق اعلام رسمی سامسونگ، کاربران سری گلکسی اس ۲۳ باید دیتای برنامه گوگل را از طریق بخش برنامه‌ها حذف کنند و سپس دستگاه را ری‌استارت کنند. پس از انجام این کارها‌، مشکل لمس باید برطرف شده باشد. کاربران باید در نظر داشته باشند که پس از پاک کردن دیتای برنامه گوگل، باید بار دیگر به حساب رسمی گوگل خود وارد شوند.

گوگل به احتمال زیاد این مشکل را از طریق ارائه یک بروزرسانی نرم‌افزاری برطرف می‌کند. در این راستا، توصیه می‌شود که کاربران عرضه بروزرسانی برنامه گوگل را از طریق پلی استور چک کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • امکان ایجاد آلودگی بیولوژیکی در اثر استفاده از گوشی تلفن همراه در سرویس بهداشتی
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!
  • استفاده از گوشی در سرویس بهداشتی خطرناک است!
  • برنامه احتمالی سامسونگ برای معرفی محصولات ادامه ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ لو رفت
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • مشکل لمس سری گلکسی اس ۲۳؛ سامسونگ می‌گوید گوگل مقصر است!