Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین اباالفضل صابری اراکی، استاد حوزه و دانشگاه، در آیین گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و یادواره شهدای کوهرنگ که در مسجد امام حسین(علیه السلام) کوهرنگ برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: برخی با شنیدن نام انقلاب سال 57 را به یاد می‌آورند در حالی که خداوند متعال با بعثت نبی اکرم(صل الله علیه و آل و سلم) انقلابی در کل بشریت ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مذهبی رسانه ملی اظهار کرد: انقلاب حضرت فاطمه(سلام الله علیها) به نام انقلاب فاطمی برگرفته از انقلاب حضرت پیامبر اکرم(صل الله علیه و آل و سلم) بود که در تاریخ بشریت ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با اشاره به اینکه قبل از بعثت پیامبر و در دوران جاهلیت بسیاری از مردم بت پرست بودند و دختران را زنده به گور می کردند و ازدواج برای آنان معنایی نداشت، افزود: بعثت پیامبر اکرم(صل الله علیه و آل و سلم) آغاز یک انقلاب بزرگ فرهنگی در همه عالم بود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ما متاسفانه واژه انقلاب را در صدر انقلاب اسلامی ایران می دانیم در حالی که انقلاب فرهنگی اصلی توسط پیامبر خاتم(صل الله علیه و آل و سلم) اتفاق افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با بیان اینکه بسیاری از جوانان ادعا دارند که در عصر حاضر و با وجود امکانات پیشرفته عرصه گناه بیشتر است، تصریح کرد: ما اکنون یک جاهلیت مدرن مانند سال های قبل از بعثت پیامبر(صل الله علیه و آل و سلم) را تجربه می کنیم در حالی که جنایات و گناهان امروز به جنایات سال های قبل از بعثت قابل مقایسه نیست.

کارشناس مذهبی رسانه ملی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(صل الله علیه و آل و سلم) یک انقلاب بزرگ فرهنگ ایجاد کرد و پرچم این انقلاب را به دست حضرت علی(علیه السلام) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) دادند اما دشمنان اسلام که به دنبال برگشت جامعه را به زمان جاهلیت بودند حضرت علی(علیه السلام) را خانه نشین کردند.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی تصریح کرد: اگر دشمنان اسلام پس از رحلت پیامبر اجازه امامت به امام علی(علیه السلام) می دانند، اکنون دین مبین اسلام در تارک دنیا می درخشید.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز علت مخالفت با انقلاب اسلامی و عصبانیت دشمنان انقلاب این است که می خواهند دنیا را با جاهلیت اداره کنند لذا با ملت هایی که بیدارگر هستند دشمنی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با بیان اینکه ما امروز در دانشگاه امام حسین(علیه السلام) زندگی می کنیم و دشمنان در پی استحاله انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با نفوذ در میان مردم به دنبال ناامید کردن جامعه است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که مشکلات و کاستی ها، مسائل اقتصادی، گرانی و بیکاری در کشور وجود دارد اما نباید این مسائل بهانه ای در دست دشمنان برای تخریب انقلاب باشد، عنوان کرد: دشمنان انقلاب از رهبری انتظار دارند مانند رژیم آل سعود با آن ها برخورد کند اما هرگز به چنین هدفی نخواهند رسید.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با اشاره به لباس بختیاری، اظهار کر: درود بر این لباس سنتی شما، بختیاری ها عین غیرت هستند و مملکت به وجودشان افتخار می کند و می بالد اما نباید مغرور شوید زیرا دشمن با نفوذ خود به دنبال استحاله انقلاب است لذا همه گروه ها و قشرها در خطر هجمه های دشمنانند.

کارشناس مذهبی رسانه ملی با اشاره به اینکه پیامبر یک انقلاب بزرگ جهانی تشکیل داد و اکنون این انقلاب در اختیار ماست، ادامه داد: وظیفه ما در قبال انقلاب این است که نگذاریم این پرچم بر زمین بماند.

حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همه ذائقه هایمان را عوض کرده اند، تصریح کرد: آن ها در پی آنن مردم را ناامید کرده و به زمان جاهلیت برگردانند اما کور خوانده اند زیرا این مملکت امام زمان دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه انقلاب دستاوردهای بسیاری برای مردم داشته است هرچند کاستی ها نیز وجود دارد، تصریح کرد: انشالله با همت مسئولان و همکاری و همدلی مردم مشکلات کمتر خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!