Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تعامل و همدلی  بین نیروهای مسلح در اردبیل گفت:  مردمی شدن نیروهای مسلح دلیل اصلی پیشرفت این حوزه پس از دوران انقلاب اسلامی شده است و تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح خاری در چشم دمشنان است.

سردار بابازاده از برگزاری این همایش باشکوه بین نیروهای مسلح استان خبر داد و افزود:این همایش روز پنجشنبه 19 بهمن همزمان با روز نیروی هوایی با حضور تمامی نیروهای مسلح استان، مسئولان استان و شهرستان اردبیل، اعضای شورای تامین استان و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در مجتمع ولایت سپاه حضرت عباس(ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: این همایش به منظور تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح استان  و بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل و آرمانهای نظام و انقلاب برگزار می شود.

بابازاده ادامه داد: طبق هماهنگی های لازم سخنرانان این مراسم آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان  امام جمعه اردبیل و مهندس بهنامجو استاندار اردبیل خواهد بود.

وی با اشاره به خظ شکن بودن بودن نیروهوایی ارتش چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی و گام بزرگ که موجب ریشه کن ساختن حکومت پهلوی در جریان انقلاب شد، حرکت شجاعانه نظامیان نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 1357 بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • خبر خوش برای سربازان
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است