Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت – ایرنا – تجهیز ساختمان مرکز سلامت دهستان رمشک قلعه گنج، بهره برداری از پنج طرح عمرانی در رودبار جنوب، بهره برداری از یک مجتمع آبرسانی در کهنوج و راه اندازی اورژانس اجتماعی عنبرآباد از طرح های افتتاح شده عصر یکشنبه جنوب کرمان است.

ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت رمشک افتتاح شد
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین گفت: این ساختمان با اعتبار یک میلیارد ریال در راستای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم دهستان رمشک تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید فریدون افضلی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت رمشک با هدف توسعه ارائه خدمات بهداشت و درمان مردم منطقه شبانه روزی می شود، افزود: کلنگ احداث مرکز درمان بستر دهستان رمشک در راستای خدمت به مردم زده شد که اقدام مهمی در حوزه ارائه خدمات درمانی در شهرستان قلعه گنج است.
وی به آغاز عملیات اجرایی پایگاه جاده ای 115 صولان قلعه گنج اشاره کرد و گفت:این پایگاه با اعتبار یک میلیارد ریال و با زیربنای 140متر مربع از محل درامدهای دانشگاه احداث می شود.
***
افتتاح پنج طرح عمرانی در رودبار جنوب
فرماندار رودبار جنوب گفت: این طرح های عمرانی با پنج میلیارد و 470میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.
عطا ناوکی به افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالای این شهرستان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با دعوت از واحدهای صنفی مختلف سرار کشور در بیش از 300غرفه با تخفیف 20درصدی در جهت تنظیم بازار به مدت 10 روز دایر می باشد.
وی بهره برداری از طرح آسفالت راه روستایی شهرک جدید علی آباد این شهرستان را از جمله طرحهای افتتاحی عنوان کردئ و افزود: این طرح با اعتبار یک میلیارد و 510 میلیون ریال که توسط دهیاری و دفتر امور روستایی استانداری احداث شده بود، به بهره برداری رسید.
عطا پور به بهره برداری از سه طرح توسعه و رفع افت ولتاژ برق در روستاهای شهرک جدید علی آباد، شهرک سلمانیه و دشت مهران اشاره کرد و گفت: این طرح ها با اعتبار 3میلیارد و 210میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار رودبار جنوب به افتتاح ساختمان جدید خانه بهداشت روستای بیژن آباد این شهرستان اشاره کرد و افزود: این ساختمان با زیربنای 70 متر مربع و اعتبار 750میلیون ریال به بهره برداری رسید.
***
افتتاح مجتمع آبرسانی بن گود وزیری های شهرستان کهنوج
فرماندار کهنوج گفت : این طرح بااعتبار پنج هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح 1500 نفر از مردم این روستا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.
ابوذر عطاپور با بیان اینکه طول خطوط انتقال این طرح 2 هزارو 900 متر است، تصریح کرد: این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و استانی به بهره برداری رسید.
وی منبع تامین آب این طرح را یک حلقه چاه عنوان کرد و افزود : یک دستگاه کلرزن گازی نیز در این طرح نصب شده است .
فرماندار کهنوج به مشخصات فنی این طرح اشاره کرد و گفت: 2 باب حوضچه محافظ شیرآلات نیز در این طرح نصب شده است که با راه اندازی این طرح مشکل آبرسانی به 6 روستا برطرف شد و همگی این روستاها تحت پوشش این مجتمع قرار خواهند گرفت .
***
مرکز اورژانس اجتماعی عنبرآباد جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی
فرماندار عنبرآباد در این گفت: این مرکزبا هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است و در این مرکز خدمات مشاوره ای وتخصصی در دسترس خانواده ها می باشد.
رئیس بهزیستی عنبرآباد هم گفت:با توجه به مصوبه کارگروه آسیب های اجتماعی شهرستان و تاکید فرماندار در زمینه راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی این موضوع بصورت ویژه دستور کار قرارگرفت.
جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را شامل می شود.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار : بهنام احمدی
7450/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه نخستین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های ذی‌ربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش‌محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد نتیجه‌بخش تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر متولی ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد