Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@21:06:37 GMT

برگزاری یادواره 31 شهید صنعت نفت در گچساران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۹۷۸۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران روز گذشته، 15 بهمن‌ماه اظهارکرد: شهدای صنعت نفت هم در جبهه اقتصادی و هم در جبهه فرهنگی در خط مقدم حضور داشتند.
وی افزود: انقلاب ما به برکت خون شهدا به سرانجام مقصود خود خواهد رسید و امروز مشاهده می‌کنیم راه و رسم شهدای ایران اسلامی تبدیل به الگویی ماندگار برای تمامی مظلومان عالم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت گچساران در دوران انقلاب با اعتصاب خود ضربه سهمگینی به رژیم ستم شاهی وارد کردند، یادآور شد: کارکنان نفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل تحریم‌ها کم نیاوردند و پس از آن در دوران بازسازی با افتخار از آن عبور کردند و به امروزی رسیدند که این صنعت بزرگ بدون وابستگی در دستان فرزندان ایران اسلامی به رشد و تعالی رسیده است.
صیدالی ابراز کرد: امروز با برگزاری یادواره 31 شهید بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یاد و خاطره این عزیزان زنده شده و باعث انتقال و تبیین اهداف این شهداء به نسل جوان و نوجوان خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا موجب می‌شود که یاد و خاطره شهیدان همیشه زنده و نسل به نسل انتقال پیدا کند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی