Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:38:10 GMT

شرکت 160 هزار دانش آموز لرستانی در مسابقات قرآنی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۰۰۱۷

شرکت 160 هزار دانش آموز لرستانی در مسابقات قرآنی

به گزارش ایرنا ،خدانظر دریکوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از بین دانش آموزان شرکت کننده 55هزار دانش آموز به مرحله شهرستانی و منطقه ای که در بهمن ماه امسال برگزار شده راه یافته اند.
وی اظهار کرد: 2 هزار و 500 دانش آموز و 100فرهنگی از بین این دانش آموزان به مرحله استانی مسابقات که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد راه می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی پس از برگزاری مسابقات استانی تعداد 96 نفر از دانش آموزان برگزیده مرحله استانی و هشت فرهنگی به مرجله کشوری راه پیدا می کنند که تابستان سال آینده برگزار می شود.
وی توجه به مبانی دینی و اعتقادی را از راهبردهای دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه و کتاب قانون دستگاه دستگاه تعلیم و تربیت برای دستیابی به اهداف کلان و تربیت دانش آموزان خودباورو خداباور است.
در حال حاضر 320 هزار دانش آموز در 24 شهرستان و منطقه در چهار هزار و 200 اموزشگاه این استان تحصیل می کنند.
7274/6060
خبرنگار: مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محمدسامان بیرانوند، ۱۵ ساله دانش‌آموز هنرستان تربیت‌بدنی بروجرد به انتخاب داوران به عنوان قهرمان فردای ایران دست یافت و دیپلم افتخار خود را با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما دریافت کرد.

محمدسامان بیرانوند امسال علاوه بر کسب یک نشان طلا و یک نقره در مسابقات تراپ اهداف پروازی آسیا در کویت، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند