Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه ای با حضور پلیس راهور تهران بزرگ و مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) هماهنگی های لازم جهت سهولت در رفت و آمد شهروندان در روزهای پایانی سال انجام شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه ای در دفتر مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) هماهنگی های لازم جهت رفع موانع ترافیکی و سهولت در رفت وآمد شهورندان به بهشت زهرا(س) در روزهای پایانی سال صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید خال در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از زحمات پلیس راهور در ایجاد نظم و آرامش در سطوح مختلف جامعه و علی الخصوص در سطح سازمان بهشت زهرا(س) بیان داشت : سازمان بهشت زهرا(س) در ایام پایانی سال شاهد یک همایش بزرگ مردمی و خودجوش است که هزاران نفر از شهروندان با مراجعه به این مکان مقدس یاد و نام عزیزان خود را گرامی می دارند.
وی اولویت اصلی را کاهش حجم ترافیک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اطلاع رسانی صحیح و به موقع عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ضمن اشاره به همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) به صورت سنتی و از دیربازگفت: ما با تمام توان و امکانات آماده همراهی و همکاری با پلیس راهور تهران بزرگ به ویژه در ایام پایانی سال و برای خدمت به شهروندان خواهیم بود و همواره این همکاری برای ما اصل اساسی به شمار می رود و ما روابط بسیار برادرانه و نزدیکی با پلیس راهور داریم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه گفت : حضور پلیس راهور در خیابان ها و معابر آرامش و امنیت روانی برای شهروندان و رانندگان را به همراه دارد و  این موضوع واقعیتی انکار ناپذیر است و ما نیز با همکاری با پلیس به دنبال آرامش و امنیت برای شهروندان هستیم.

وی در پایان برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال انجام را برای بهبود شرایط تردد در ایام آخر سال را بیان کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید علی آسیایی اظهار کرد: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر قزوین اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش شاهد محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: شهروندان و رانندگان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان، بلوار مدرس و … استفاده کنند.

سرهنگ آسیایی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم یعنی حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست ضمن رعایت محدودیت‌های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 6080070

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری