Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و هشتمین نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی با عنوان نشست «شهید بهشتی» از امروزدر اردوگاه صاحب الزمان شهرک شهید محلاتی تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برگزاری جلسات سخنرانی، کارگاه‌ها و گعده های دانشجویی حول عدالت قضایی و عدالت رسانه‌ای، تحلیل مسائل سیاسی روز جبهه بندی های مختلف و نسبت آن با گفتمان عدالتخواهی، نوع نقش آفرینی جنبش عدالتخواه دانشجویی در مسائل کشور، سیره امام (ره)، مسائل جهان اسلام و مسائل اقتصادی و برگزاری کلاس های آموزشی-مهارتی رسانه با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی برجسته و صاحب فکر، استادان و فارغ‌التحصیلان جنبش عدالتخواه از برنامه هایی است که در دستور کار این نشست قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین اساتیدی از جمله حجت الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، استاد حسن رحیم پور ازغدی، مسعود ده نمکی، وحید جلیلی، دکتر سعید زیباکلام، دکتر صابری تولایی، دکتر عماد افروغ، دکتر فیاض، حجت الاسلام سید عباس نبوی، دکتر زرشناس، دکتر کوشکی، دکتر شهرابی، نمایندگانی از یمن و فلسطین در این نشست حاضر خواهند بود.

این نشست از امروز آغاز و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.

این جوانان هم که پرورش یافته همان فرهنگ غربی هستند در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند ، اما دولت امریکا و صهیونیست‌ها تحمل این اعتراض‌ها را ندارند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • دانشگاهیان تهران در حمایت از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی چه گفتند؟
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به پاریس رسید