Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:55:48 GMT

ماهنشان نمود عینی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۰۲۷۰

ماهنشان نمود عینی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مجتبی نوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ماهنشان ماهیت روستایی داشت و از هیچ خدمت و زیرساختی در آن خبر نبود.
وی یادآورشد: شهرستان ماهنشان که زمانی حتی به زیر ساخت های اولیه ای همچون برق دسترسی نداشت، امروز تمام مناطق شهری و روستایی آن از نعمت برق برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری اظهار کرد: ماهنشان پیش از انقلاب اسلامی در حسرت مدارس مقطع راهنمایی بود در حالی که امروز علاوه بر استقرار تمام مقاطع آموزشی، 2 واحد آموزش عالی و 700 دانشجو را در خود جای داده است.
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: در حوزه بهداشت که هیچ آمار قابل عرضه در پیش از انقلاب وجود ندارد، اما امروز تمام روستاییان علاوه بر برخورداری از نعمت بیمه، از خانه بهداشت و خدمات درمانی کامل بهره مند هستند.
وی خاطرنشان کرد: ماهنشانی که زمانی هیچ شهری نداشت، در این 40 سال علاوه بر تبدیل شدن به شهرستان، از 2 شهر هم برخوردار است.
نوری ادامه داد: امروز سه سد مشمپا، ایالو و مراش در دست احداث هستند تا علاوه بر تامین آب مورد نیاز صنعت و کشاورزی، آب شرب روستاها و شهرهای این شهرستان و مناطق اطراف آن را تامین کنند.
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: امروز این شهرستان علاوه بر آنکه از قطب های تولید ماهی سرد آبی با تولید سالانه هشت هزار تن است، از مناطق مطرح استان و کشور در تولید زردآلو محسوب می شود.
وی تاکید کرد: خدمات نظام اسلامی طی 40 سال گذشته چنان گسترده بوده که مناطق روستایی و کمتر برخوردار با وجود بهره مندی از تمام امکانات زیر ساختی، امروز مطالبه خدمات نوین از جمله اینترنت را دارند.
نوری تصریح کرد: در کنار تمام این خدمات نباید فراموش کرد که امنیت پایدار مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای تمام مردم ایران است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا